سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون مرحله دوم طرح تربیت حافظان در کرمان برگزار می شود

آزمون مرحله دوم طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم با حضور 11هزار نفر شرکت کننده اسفندماه در 18شهرستان استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان گفت: آزمون مرحله دوم طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم با حضور بیش از 11هزار نفر شرکت کننده از 23بهمن در 18شهرستان استان کرمان آغاز و تا نهم اسفند ادامه خواهد داشت.

فاطمی ادامه داد: طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10میلیون قاری و حافظ قرآن کریم است و تربیت یک میلیون قاری و حافظ قرآن کریم مهمترین هدف و رسالت سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی تصریح کرد: بیش از 11هزار نفر شرکت کننده از اردیبهشت ماه سال جاری در جوار امام‌زادگان، بقاع متبرکه، پایگاه‌ها و مساجد 18شهرستان استان در کلاسهای این طرح شرکت کرده‌اند.

فاطمی اضافه کرد: 267 مربی در 4گروه سنی مختلف در بخش حفظ موضوعی (بیش از 300آیه) در کلاس حضور مستمر داشتند.

وی از برگزاری آزمون این دوره به دو صورت شفاهی و کتبی اسفندماه خبر داد و اظهار داشت: مرحله کتبی این طرح در روز 9اسفند ماه و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

فاطمی درخصوص جزئیات آزمون شفاهی و کتبی تأکیدکرد: آزمون شفاهی شامل: قرائت آیات براساس ترجمه آن، مشخص کردن موضوع آیات، ترجمه آیات و واژگان و آزمون کتبی براساس پرسش از آیات مرتبط با ترجمه واژگان و مصادیق عبارات و جملات به صورت گزینش تستی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان خاطرنشان کرد: متسابقینی که بتوانند حدنصاب نمرات را در این دوره از کلاس‌ها کسب کنند علاوه بر دریافت گواهینامه معتبر پایان دوره مرحله دوم طرح تربیت حافظان و قاریان سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به مرحله بعد این طرح در سال آینده راه پیدا خواهند کرد.

انتهای‌پیام/  

برچسب ها: آزمون ، مرحله ، دوم ، حافظان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.