سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 20دستگاه تاکسی ون به پایانه سیدخندان

کامران اخباری از افزایش 20دستگاه ون در پایانه سیدخندان همزمان با روزهای پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کامران اخباری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه7 از افزایش تعداد تاکسی‌های ون در پایانه سیدخندان همزمان با روزهای پایانی سال و ازدحام مسافران خبر داد وگفت: پیش‌بینی کرده‌ایم تعداد20دستگاه ون در پایانه سیدخندان مستقر کنیم تا در روزهای پایانی سال در جابه‌جایی مسافران به دیگر تاکسی‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به 3هزار تاکسی فعلی، گردشی و تلفنی منطقه افزود: پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافران تاکسی‌ها در اسفند ماه به ویژه در روزهای پایانی سال افزایش یابد بنابراین معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه در نظردارد تا با تمام ظرفیت به شهروندان در این ایام خدمات‌رسانی کند.

اخباری با اشاره به ساماندهی تاکسی‌های منطقه در طرح استقبال از بهار یادآور شد: تاکسی‌های منطقه از نظر نظافت و پاکیزگی و همچنین وضعیت ظاهری نظارت می‌شوند تاهمزمان با شروع بهار تاکسی‌های منطقه نیز چهره‌ای نو به خود بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه در روزهای پایانی سال با افزایش مسافر مواجه خواهیم شد و باید با برنامه‌ریزی دقیق در راستای خدمات رسانی به شهروندان گام برداریم خاطرنشان کرد: به تمام تاکسی‌ها ابلاغ شده که از نظر ظاهری و فنی باید در آمادگی کامل باشند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: افزایش ، 20دستگاه ، تاکسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.