سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

تردد عادی در جاده های مازندران

وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس) ، هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری را عادی و روان و شرایط جوی را نیمه ابری و خشک توصیف کرد و از رانندگان خواست تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛گفت: بر اساس گزارش هواشناسی مازندران، شرایط جوی مناطق کوهستانی روز سه شنبه صاف تا نیمه ابری و در برخی اوقات همراه با افزایش ابر است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: شاهد کاهش محسوس دما و سرما در محورهای کوهستانی حوزه استحفاظی پلیس راه استان خواهیم بود که بارش در ارتفاعات به صورت باران و برف خواهد بود که روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری بارش پراکنده باران و برف در ارتفاعات بویژه در جاده های کوهستانی استان تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد:به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و آسان سازی عبور و مرور وسائط نقلیه، اعمال محدودیت های ترافیکی از ظهر فزدا 30 بهمن در محورهای مواصلاتی استان آغاز می شود و تا پایان روز دوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: امروز از ساعت 10 صبح الی 15 عصر محور هراز به علت نقشه برداری تونل وانا بسته خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد افزود: تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با پیش شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان از آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روز است.

/انتهای پیام/ش
برچسب ها: وضعیت ، تردد ، عادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.