سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف و باران در محورهاي منتهي به 11 شهرستان خراسان رضوي

بنابر اعلام مركز مديريت راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، بارش برف و باران در محورهاي منتهي به تعدادي از شهرستان‌ها و همچنين برخي از گردنه‌هاي استان ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، رانندگان عبوري از محورهاي منتهي به شهرستان‌هاي سرولايت، فريمان و احمدآباد امروز سه شنبه بيست و نهم بهمن ماه شاهد بارش برف هستند.

اين گزارش با اشاره به اين كه بارش برف منجر به كاهش ديد و كندي تردد خودروها در اين محورها شده است مي‌افزايد: در گردنه‌هاي تيوان در محور درگز- قوچان، سنگ بست در محور مشهد- فريمان ، ابرش در محور مشهد - نيشابورو رباط سفيد در محور احمدآباد - تربت حيدريه نيز بارش برف مشاهده مي‌شود كه رعايت نكات ايمني به ويژه سرعت مطمئنه و اجتناب از سبقت‌هاي غيرضروري براي رانندگان عبوري از اين محورها ضروري است.

همچنين بر اساس همين گزارش ريزش باران در جاده‌هاي منتهي به شهرستان‌هاي چناران،سبزوار،كاشمر، گناباد، رشتخوار، مه‌ولات، بجستان و زاوه و گردنه جواديه در محور مشهد – نيشابور همچنان ادامه دارد كه اين امر احتياط بيشتر رانندگان هنگام عبور از اين مسيرها را مي‌طلبد.

مركز مديريت راه‌هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از تمامي رانندگانى كه قصد عبور از محورهاي مختلف استان را دارند، درخواست كرد قبل از حركت از طريق شماره ارتباطي 141 و يا تلفن 3411000-0511 از آخرين وضعيت مسير تردد خود اطلاع يابند، ضمن اين كه بنا بر اعلام اين مركز، نيروهاي راهداري در همه محورهاي استان به صورت فعال و براي تامين امنيت تردد مسافران حضور دارند.

گفتني است رفت و آمد خودروها در ديگر محورها نيز به صورت عادي جريان دارد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.