سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویسنده آمریکایی گفت

"شهروندان آمریکایی‌" قرباني افزایش سقف "بدهی" دولت

افزایش سقف بدهی از سوی "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا تنها باعث افزايش بار بدهی بر دوش شهروندان مي‌شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس‌تي‌وي، "بیل استیل"، نویسنده آمریکایی، می‌گوید افزایش سقف بدهی از سوی "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا تنها بر بار بدهی که بر دوش شهروندان است می‌افزاید.

اوباما ۱۵ فوریه لایحه‌ مصوب نمایندگان کنگره را امضا کرد. بر اساس این لایحه قانونی، سقف بدهی امریکا تا پایان ماه مارس ۲۰۱۵ میلادی افزایش می‌یابد تا از ناتوانی دولت در پرداخت هزینهها جلوگیری شود.

این لایحه که با امضای اوباما قانونی شده است، به دولت آمریکا اجازه می‌دهد در ۱۳ ماه آینده بر بدهی‌های این کشور که سقف کنونی آن ۱۷ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد دلار است، بیفزاید تا از عهده پرداخت هزینه‌ها از جمله مزایای تامین اجتماعی و حقوق کارکنان دولت فدرال بر آید.

این نویسنده آمریکایی گفت: بر اساس برنامه "اوباماکر"، دولت آمریکا می‌تواند به مقدار نامحدود پول قرض کند تا به نظر آید این برنامه موثر است، در حالی که تنها نتیجه آن این است که به شدت بر بار بدهی که آمریکایی‌ها به دوش می‌کشند، می‌افزاید.

قانون‌گذاران آمریکا بر مبنای توافقی که اواسط اکتبر ۲۰۱۳ برای پایان دادن به تعطیلی فعالیت‌های دولت حاصل شد، مهلت استقراض دولت را تا اولین هفته فوریه تمدید کردند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آمریکا ، افزایش ، بدهی ، هزینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.