سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

3 درصد تاسیسات گردشگری کشور در شهرستان آمل

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت: حدود 3 درصد تاسیسات گردشگری موجود در کشور در شهرستان آمل وجود دارد و نیاز است با برنامه های فرهنگی و رسانه ای، ظرفیت های موجود گردشگری این شهرستان به هموطنان در سراسر کشور شناسانده شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ رسولی درجلسه ستاد تسهیلات سفر و توسعه گردشگری آمل افزود: نیاز است که دولتمردان برای زیرساختارگردشگری اعتبارات ملی رادرنظر بگیرند، چرا که اعتبارات شهرستانی به هیچ عنوان جوابگوی ایجاد زیرساخت های مسافران وگردشگران میلیونی به این شهرستان نیست.

وی به موقعیت خاص طبیعی، تاریخی وگردشگری شهرستان آمل با دارابودن اماکن فراوان زیارتی و سیاحتی اشاره و تصریح کرد: شهرستان آمل یکی از ورودی استان مازندران و سالانه بیش از 20میلیون گردشگر از جاده هراز و چشم انداز زیبای این جاده برای سفر به مازندان وبا شهرهای این استان تردد می کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: جاده هراز به عنوان کوتاه ترین مسیر ارتباطی مازندان به تهران در طول چهار فصل سال شاهد تردد مسافران زیادی است.

رسولی ، افزایش اقامت مسافران واسکان دایم در تعطیلات نوروزی در شهرستان آمل را یکی از اولویت های جدی ستاد تسیهلات سفر در‌آمل بیان کرد و گفت: بايد بسترها و مولفه‌های لازم جهت افزایش اقامت مسافران در مازندران تلاش بيشتري انجام شود.

 
برچسب ها: تاسیسات ، گردشگری ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.