سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

آغاز همایش و نمایشگاه چشم انداز "صنعت فولاد" و معدن

چهارمين همايش و نمايشگاه چشم انداز صنعت فولاد و معدن ايران با حضور معاون اول رئيس جمهور ، وزير صنعت ، معدن و تجارت و نمايندگاني از 14 كشور آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ترسيم چشم انداز بازار فولاد با نگاهي به الزامات و امكانات زيربنايي کشور، بررسي وضع و چشم انداز بازار سنگ آهن و همچنين ارائه آخرين فناوري هاي توليد در معدن و فولاد از مباحث مهم در اين همايش است. 

در حاشيه برگزاري اين همايش، نمايشگاهي از آخرين دستاوردهاي فولاد و معدن جهان با حضور 75 شركت داخلي و خارجي از بخش معدن و صنايع معدني به نمايش گذاشته مي شود. 

در اين همايش و نمايشگاه دو روزه همچنين چند كارگاه تخصصي و آموزشي برگزار مي شود كه در آنها جديدترين دستاوردهاي علمي، فني و مديريتي ارائه خواهد شد. 

هدف از برگزاري اين همايش و نمايشگاه، ايجاد بستري مناسب براي گردش اطلاعات در زمينه فولاد و معدن براي سرمايه گذاران و تصميم سازان اين بخش است. 

در اين همايش تلاش مي شود بخش هاي مختلف صنعت فولاد و معدن از اکتشاف و استخراج مواد اوليه تا توليد و بازار با هم پيوند بخورد و فعالان بخش هاي مختلف بتوانند علاوه بر استفاده از تجارب ديگران، با علم به ميزان سرمايه گذاري و امكانات موجود، براي آينده توسعه بخش خود برنامه ريزي کنند.

اين همايش که در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما آغاز شده است ، تا فردا ادامه دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، صنعت ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.