سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دفاع:

"پیشکسوتان دفاع مقدس نمادی از تجلی ارزش‌ها هستند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جنگ ما چیزی جز جنگ دو هویت نبود؛ یکی هویت انسانی برآمده از ارزش‌های دینی و دیگری هویت انسانی متکی بر مادیات.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در همایش پیشکسوتان سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح که عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: اساساً حیات انسان‌ها در صورتی معنا و مفهوم دارد که در سایه تقید و پایبندی به مجموعه ارزش‌ها باشد.
 
وزیر دفاع ادامه داد: جنگ ما چیزی جز جنگ دو هویت نبود؛ یکی هویت انسانی برآمده از ارزش‌های دینی و دیگری هویت انسانی متکی بر مادیات.
 
دهقان با بیان اینکه "پیشکسوتان دفاع مقدس نمادی از تجلی همین ارزش‌ها هستند"، افزود: امروز فرهنگ و ارزش دفاع مقدس بزرگترین عامل تولید سرمایه اجتماعی و همچنین بزرگترین عامل حفظ تمام خوبی‌ها و ارزش‌های آن دوران است و از سوی دیگر حیات‌بخش و الهام‌بخش جامعه و مایه عزت و افتخار و تداوم حیات جامعه ما همین ارزش‌های دفاع مقدس است.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه "پیشکسوتان حامل تمامی ارزش‌های دوران دفاع مقدس هستند"، اظهار کرد: ‌از سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح خواسته شده که فضای حضور مؤثر پیشکسوتان را در همه صحنه‌ها فراهم و از تمامی ظرفیت‌های‌ آنها استفاده کند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.