سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرزاده خبر داد:

معرفی 573 واحد چاپ و نشر کشور برای دریافت تسهیلات بانکی

همایون امیرزاده رئیس کارگروه طرح‌های توسعه صنعت چاپ و نشر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی 573 واحد چاپ و نشر کشور برای دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده رئیس کارگروه طرح‌های توسعه صنعت چاپ و نشر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی 573 واحد چاپ و نشر کشور برای دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: در حال حاضر برابر هماهنگی صورت گرفته با شعب سرپرستی بانک عامل در استانها، 573 واحد چاپ و نشر در سراسر کشور از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

 امیرزاده ضمن اعلام این خبر گفت: با هماهنگی صورت گرفته با صندوق توسعه ملی و به منظور تسریع و سهولت در ارایه تسهیلات به واحدهای چاپ و نشر، فرایند پرداخت تسهیلات حداکثر یک ماه پس از تکمیل مدارک نزد بانک‌های عامل و در صورت احراز شرایط متقاضیان آغاز می‌شود.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم اکنون واحدهای چاپ و نشر از استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم، البرز، گیلان، مازندران و اصفهان جهت دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

امیرزاده افزود: تلاش می‌شود ظرف یک ماه آینده نسبت به معرفی سایر واحدهای چاپ و نشر استان‌های دیگر اقدام شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: همایون ، امیرزاده ، ارشاد ، نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.