سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظریف: تصمیم را گرفتم و از آن برنمی‌گردم

در خروجی برخی پایگاههای اطلاع رسانی درج شده بود که احتمال بازگشت "دوباره ظریف" به میادین ملی وجود دارد.

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه یک عده اندکی از خبرنگاران هستند که در هنگام مصاحبه آنقدر یک سوال را از گونه‌های متفاوت می‌پرسند تا به جوابی که مد نظر خودشان است دست پیدا کنند، من درخصوص بازگشتم هیچ حرفی نزدم.

وی تصریح کرد: هیچ تصمیمی برای بازگشتی به تیم ملی ندارم چون به طور رسمی از والیبال ملی خداحافظی کرده‌ام، پرونده تیم ملی برایم بسته شده است.

لیبروی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یاد‌آور شد: در برخی سایت‌های خبری خوانده‌ام که برناردی اعلام کرده من به فرهاد ظریف نیاز دارم، داورزنی هم گفته که ما مقدمات بازگشت ظریف را به تیم ملی فراهم خواهیم کرد.
 
دراین خصوص می‌خواهم بگویم که اگر تیم ملی به مسابقات لیگ جهانی رفت و پس از این پیکارها اعلام کردند که عامل اصلی عدم کسب نتایج قابل قبول، نبود فرهاد ظریف است در این شرایط بازگشت به تیم ملی برایم یک وظیفه و خدمت است.
ظریف در خصوص رفتن ولاسکو اظهار داشت: کار ولاسکو حرفه‌ای نبود چون در شرایطی تیم ملی ایران را رها کرد که ما مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی جهان لهستان را در پیش داریم و باید در این تورنمنت ها نتیجه بگیریم، البته تیم ملی راه خود را پیدا کرده و فقط یک نفر را می‌خواهد تا این راه را ادامه دهد ونتیجه بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازگشت ، تصمیم ، ندارم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.