سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 9 خبر داد :

اعزام شهروندان غربی تهران به مناطق عملیاتی جنوب ایران

شهردار منطقه 9 تهران از اعزام بیش از 400 نفر از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و شهروندان محلات 8 گانه منطقه به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: بیش از 400 نفر از شهروندان سطح محدوده با مشارکت اداره امور ایثارگران منطقه و با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و همچنین با مشارکت باغ موزه دفاع مقدس تهران ، به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
 
وی افزود: مراسم بدرقه کاروان راهیان نور امسال با فضای معنوی خاصی در قالب برنامه هایی نظیر اقامه نماز جماعت صبح ، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی و ... برگزار خواهد شد.
 
مهندس حسینی تصریح کرد: کاروان راهیان نور منطقه به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی و جنگی جنوب بازدید می کنند و یاد شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس را گرامی می دارند.
 
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: همواره این شهرداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، ارج نهادن به آرمانها و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ، برنامه های مناسبتی و فرهنگی متنوع و متفاوتی را در نظر دارد که طبق زمان بندی منظمی اجرایی کند.
 
به گفته وی شهروندان منطقه جهت کسب آگاهی بیشتر می توانند به شهرداریهای نواحی ، سراهای محلات ، مرکز آموزشهای شهید حیدری و به امور ایثارگران منطقه 9 مراجعه و یا با شماره های 4-64062383 تماس حاصل کنند.
برچسب ها: منطقه ، اعزام ، شهروند ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.