سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورکاظمی خبر داد؛

منفی بودن 24 تست دوپینگ وزنه برداران و کشتی گیران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستادملی مبارزه با دوپینگ(نادو) گفت: بر اساس اعلام آزمایشگاه کلن آلمان نتیجه تست دوپینگ 24 تن از وزنه برداران نوجوان و کشتی گیران کشورمان منفی است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، لطفعلی پورکاظمی اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیااز 13 اسفندماه در تایلند آغاز شود، چندی پیش افسران نادو از 11 وزنه بردار نوجوان حاضر در اردوی تیم ملی تست دوپینگ گرفتند و خوشبختانه بر اساس اعلام آزمایشگاه کلن آلمان نتیجه همه این تستها منفی است.

وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه کلن آلمان شب گذشته نتیجه تست دوپینگ 13 کشتی گیر را نیز به نادو اعلام کرد، افزود: این 13 کشتی گیر نیز در جریان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در تهران و کشتی آژاد قهرمانی کشور در تنکابن تست دوپینگ دادند که خوشبختانه نتیجه این تست ها نیز منفی اعلام شد.

*تقدیر از رضازاده و خادم

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه با تقدیر از مدیریت فدراسیون های وزنه برداری و کشتی خاطر نشان کرد: جادارد از آقایان حسین رضازاده و دکتر رسول خادم به پاس اهتمام جدی در امر مبارزه با دوپینگ تشکر کنیم که  در بحث پیشگیری ، آموزش و نمونه گیری از ورزشکاران همکاری نزدیکی با نادو دارند و مطمئنا این تلاش ها موجب فرهنگ سازی گسترده برای مبارزه با دوپینگ در این دو ورزش پرافتخار کشورمان خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.