سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه: آئین نامه نباید تغییر کند/فدراسیون نباید در والیبال‌زدگی دست داشته باشد

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت:‌به هیچ عنوان با تغییر در نوع اجرای مرحله دوم مسابقات پلی آف موافق نیستم.

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌در روز قرعه‌کشی و پیش از شروع مسابقات لیگ مسئولان سازمان لیگ با تشکیل جلسه در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات پلی آف بحث و تبادل نظر کرده و به یک تصمیم کلی دست یافتند. حال چرا وقتی تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده می‌خواهند آئین‌نامه را تغییر دهند؟‌

وی تصریح کرد: من سال گذشته پیشنهاد دادم که پلی‌آف 2 از سه بازی برگزار شود ولی هیچ کس با این پیشنهادم موافقت نکرد و امسال شاهد عکس این ماجرا هستیم من مخالفم و دیگران موافق.

وی یادآور شد: فدراسیون باید قانون را که تصویب کرده به درستی اجرا کند و امیدوارم رای نهایی را به من دهد. چطور که سال گذشته حق با من بود ولی هیچ شخصی از این مساله دفاع نکرد، من امسال منافع باشگاهم را در نظر می‌گیرم  وبا این مسئله مخالفت می‌کنم.

کارخانه در پاسخ به این سوال که مخالفت شما به مسائل فصل گذشته مربوط می‌شود؟ اظهار داشت: پنج درصد علت مخالفتم مربوط به سال گذشته است. ولی 95 درصد آن فقط به خاطر منافع تیمم است، من بازیکن ذخیره مطمئن و قدرتمند زیادی ندارم در تمامی مسابقات باید از نیروهای فیکس در مقابل حریفان استفاده کنم در حال حاضر هم که "علی‌رضا نادی" را به دلیل مصدومیت از دست داده‌ام فشار کار روی دیگر بازیکنان بیشتر خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان تصریح کرد: امسال ما در دور رفت و برگشت بازی‌های سخت و فشرده‌ای را برگزار کردیم ،دیگر از رفتن به شهرستان خسته شده‌ایم و به نوعی اکثر افراد و بازیکنان والیبال زده شده‌اند، به نظرم مسئولان فدراسیون باید کمک کنند که این مشکلات برداشته شود نه آن که با برنامه‌ها و تغییر در نوع اجرای مسابقات هزینه‌های باشگاه‌ها را افزایش و مدیران اسپانسرها را هم والیبال زده کنند.

وی گفت: ما در مرحله اول پلی‌آف در نوع برگزاری مسابقات خوشبختانه مشکلی نداریم ولی اگر به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم به طور قطع شرایط تغییر می‌کند و در خصوص نوع اجرا و ادامه مسابقات پس از مرحله اول تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارخانه ، والیبال ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محیا
۱۵:۵۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
آخه چرا میخوان بازی ها رفت و برگشت آنجام بشه؟؟؟ مسابقات لیگ فشرده بوده و یه بازی توخونه یه بازی بیرون ازخونه برای والیبالیست ها دیگه توانی نزاشته.مثلا از کاشان باید بری ارومیه یه مسافت طولانی رو طی میکنی یا ازورامین باید بری مشهد یه مسافت طولانی رو طی میکنی.
به نظر من یه بازی توی سالن آزادی برگزار شه بهتره اینطوری تیم هامیتونند بهتر بازی کنند.
امیدوارم فداراسیون آیین نامه رو تغییر نده