سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

افتتاح شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان

شعبه پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان واحد آران و بیدگل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آیین پذیرش اولین دوره پذیرش دانشجویان پزشکی شعبه بین الملل دانشگاه، افتتاح دانشکده دندان پزشکی و شعبه بین الملل را از جمله دو رویداد مهم در سال جاری برای این دانشگاه در ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد.

دکتر محمد حسین اعرابی، ضمن اشاره به تلاش سالیانه مسئولین در راستای کسب مجوز تاسیس شعبه بین الملل اظهار امیدواری کرد: با فعالیت شعبه پردیس بین الملل این دانشگاه در منطقه کاشان شاهد افزایش سطح علمی و ارتقای وضعیت سلامت باشیم.

وی، با بیان اینکه این دانشگاه از نظر سطح علمی جزو 10 دانشگاه برتر علوم پزشکی کشور است، تصریح کرد: نخستین بار شعبه بین الملل در استان اصفهان و اولین شعبه بین الملل در خارج از مرکز استان در شهرستان کاشان تاسیس شد.

دکتر اعرابی، با اشاره به سطح آموزشی و پژوهشی مناسب دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: نگاه اعضای هیات علمی و مسئولین این دانشگاه به دانشجویان شعبه بین الملل مانند دیگر دانشجویان پزشکی یکسان است و انتظار و توقعات نیز از آن ها بالا می باشد.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، کسب این موفقیت را به والدین و دانشجویان پذیرفته شده در این شعبه تبریک گفت.

عباسعلی منصوری، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان جزو معدود دانشگاه های درجه یک خارج از مرکز استان است، گفت: وجود ظرفیت های فراوان علمی و تلاش های مسئولان شهرستان از دلایل ایجاد شعبه پردیس بین الملل می باشد.

سرپرست شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این مراسم، با اشاره به افزایش تعداد شعبه بین الملل از سال گذشته در کشور به 22 شعبه افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان مجوز تاسیس شعبه بین الملل را در سال 91 بعد از ارتقا به درجه یک کسب کرد.

دکتر همایون نادریان با اشاره به پذیرش 170 دانشجو در مرحله اول اظهار داشت: با پذیرش نهایی از سوی سازمان سنجش، تعداد 58 نفر در رشته پزشکی پذیرفته شدند.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، دانشگاه ، علوم ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.