سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته پایانی اسفند؛

افزایش ساعات کاری میادین

رئیس سازمان میادین در جمع خبرنگاران از افزایش ساعات کاری میادین و بازار ها در هفته پایانی اسفند همزمان با افزایش مراجعه شهروندان به این بازارها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران  صفوی در حاشیه آغاز اجرای طرح کنترل کیفی و بهداشتی میادین و بازارها گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و مراجعه چند برابری شهروندان برای تامین مایحتاج خود  سازمان میادین و بازارها ساعات کاری میادین و بازارها را در هفته پایانی اسفند  از  ساعت7به 11 شب افزایش داد.
 
وی ادامه داد: طرح کنترل کیفی بهداشتی و میادین بازارها امروز با حضور کارشناسان سازمان میادین و اکیپ‌های نظارتی آغاز شده  است.
 
صفوی کنترل سلامت فردی متصدیان و کیفیت محصولاتی که به شهروندان ارائه می‌شود را از اولویت‌های اجرای این طرح بر شمرد و افزود: با توجه به پیک  مراجعه مردم به میادین در این ایام نظارت‌های ویژه ای به خصوص در زمینه  کنترل نیازهای پروتئینی مردم صورت خواهد گرفت.
 
صفوی همچنین از نحوه ی برخورد با متخلفان سخن گفت و تصریح کرد: پس از انجام بازدید‌های دوره ای و نظارت های مخصوص با متخلفین برخورد جدی می شود بدین صورت که در اولین برخورد به متخلفین نمره منفی و تذکر  داده می شود و پس از آن در صورت مشاهده مجدد تخلف با توجه به دستور العمل های برخورد با متخلفین محرومیت از واگذاری غرفه ها در نظر گرفته خواهد شد.
 
وی همچنین نظارت بهداشتی کیفی محصولات، تاریخ مصرف و سلامت این محصولات را از موارد مورد بررسی در اجرای این طرح بر شمرد اظهار داشت: در صورت مشاهده موردی که مطابق با شاخص های در نظر گرفته شده  نباشد همکاران ما در سازمان های میادین با همکاری دامپزشکی شهرستان تهران  اقدام به ضبط و معدوم کردن این موارد و محصولات می‌نمایند
 
رئیس سازمان میادین در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات در این زمینه از طریق سایت سازمان و همچنین صندوق پیشنهادات و انتقادات و یا تماس با سامانه ی 137 و 1888 شهرداری مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: افزایش ، سرعت ، میادین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.