سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در کمیته عمومی کنفرانس اتحادیه مجالس اسلامی؛

موضوع "فلسطین" مسلمانان را داغدار کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته عمومی اجلاس مجالس اسلامی اظهار داشت: امیدواریم چالش‌های مختلف کشورهای اسلامی در نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی مورد بحث قرار گیرد که یکی از آنها موضوع فلسطین است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه (۲۸ بهمن ماه) در نشست کمیته عمومی نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که هم اکنون در هتل پارسیان آزادی تهران در حال برگزاری است، گفت: این مجمع در شرایطی تشکیل شده است که مسائل گوناگون در کشورهای اسلامی مطرح است.  
 
وی با بیان اینکه لازم است نمایندگانی که در تهران حضور یافته‌اند به بررسی مسائل مختلف کشورهای اسلامی بپردازند، تصریح کرد: موضوع فلسطین موضوعی است که امروز ملت مسلمان را داغدار کرده است.
 
رئیس قوه مقننه ادامه داد: امیدواریم چالش‌های مختلف کشورهای اسلامی در نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی مورد بحث قرار گیرد که یکی از آنها موضوع فلسطین است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، این کنفرانس فرصتی است تا مسائل مختلف بین کشورهای اسلامی مورد بحث قرار گیرد و امیدوارم شعار اصلی این اجلاس یعنی "همبستگی و وحدت مسلمانان" به جد گرفته شود.
 
لاریجانی ادامه داد: همچنین توسعه کشورهای اسلامی نکته دیگری است که باید به استفاده از توانمندی‌های کشورهای مختلف مورد توجه قرار گیرد و باید به جایی برسیم که از توانمندی‌های علمی، فناوری و ظرفیت‌های مختلف دیگر این کشورها استفاده کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به هیئت‌های پارلمانی کشورهای عضو سازمان‌های همکاری‌های اسلامی اظهار داشت: به همه شما عزیزان خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم در مدتی که در تهران هستید روزهای خوشی داشته باشید و از این که نتوانستیم در خور شان شما از شما پذیرایی کنیم از شما عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.