سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضا به سمت اعتدال پیش می‌رود

یکی از مهم‌ترین نکات این است که ما سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد را از زبان دکتر میرزاده و معاونان وی خواهیم شنید و همینطور بسیاری از مشکلات موجود پس از برگزاری اجلاس برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد رییس واحد اراک و دبیر هیات امنای استان مرکزی درباره برگزاری شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی گفت: این اولین اجلاس در دوره مدیریت دکتر میرزاده است و به چند دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از مهم‌ترین نکات این اجلاس این است که ما سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد را از زبان دکتر میرزاده و معاونان ایشان خواهیم شنید و همینطور بسیاری از مشکلات موجود پس از برگزاری اجلاس برطرف خواهد شد.

دکتر علیرضا نظام آبادی افزود: در حال حاضر بخشنامه‌هایی وجود دارد که تصویر روشنی از آن‌ها نداریم و بی‌تردید بعد از برگزاری اجلاس شصت و هشتم بسیاری از مشکلات چگونگی اجرای چنین بخشنامه‌هایی برطرف خواهد شد.

وی در ادامه درباره حضور آیت الله هاشمی در این اجلاس و سخنرانی ایشان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و معمار دانشگاه آزاد اسلامی به حساب می‌آیند و در عین حال برای اولین بار در این اجلاس حضور خواهند داشت و همین نکته می‌تواند اهمیت این موضوع را مشخص کند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید شنیدن سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد از زبان بنیان گذار آن بسیار جذاب خواهد بود.

رییس واحد اراک و دبیر هیات امنای استان مرکزی درباره تغییرات مدیریتی دانشگاه آزاد و تاثیر آن در چند ماه اخیر گفت: تغییرات در چند ماه اخیر بسیار مثبت بوده است و فضا به سمت اعتدال پیش می‌رود.

وی افزود: یکی از نقاط قوت دکتر میرزاده سیستماتیک فکر کردن است. ایشان به کار بسیار اهمیت می‌دهند و خط فکری نیرو‌ها را در نظر نمی‌گیرند. همین نکته باعث شده است تا زمینه فعالیت در دانشگاه آزاد مساعد‌تر شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.