سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیشابور/

نبوی‌نژاد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور شد

طی حکمی علیرضا نبوی‌نژاد به عنوان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور منصوب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور که در محل این اداره برگزار شد؛ ابتدا حکم رئیس جدید این اداره کل قرائت شد.

در این حکم آمده بود: جناب آقای علیرضا نبوی‌نژاد با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی بموجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیشابور منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و در فضایی آکنده از هماهنگی و برادری با جدیت، حسن تدبیر، سعی و تلاش وافر، با استفاده از توانایی‌ها و امکانات موجود و بهره‌گیری از ظرفیت و توان تمامی همکاران عزیز و همکاری آنان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و برقراری ارتباط مثبت و سازنده در انجام وظایف محوله بتوانید در چهارچوب شرح وظایف ذیل انجام وظیفه نمائید..

در ادامه این مراسم نبوی‌نژاد در جمع همکاران خود اظهار داشت: همکاری و نظارت در جلسات کارگروه‌های تخصصی و هماهنگی با مراجع صادرکننده مجوز فعالیت برای تعاونی‌ها و همچنین نظارت و تشکیل شرکت‌های تعاونی فراگیر ملی در سطح شهرستان‌ها از اولویت کاری بنده است.

وی ادامه داد: نظارت بر فرایند انجام بازرسی کار و نظارت بر اجرای مقررات و قوانین ایمنی کارگاه‌ها همچنین تلاش در راستای توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، سه جانبه‌گرایی و تعامل مثبت و سازنده با شرکای اجتماعی به منظور بهبود شرایط کار، بهره‌وری و توسعه پیمان‌های دسته‌جمعی کار از دیگر برنامه‌های این ادراه در شهرستان است.

در پایان این مراسم از حسین ولایتی رئیس پیشین این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.