سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت /

پيشنهاد ايجاد خطوط مستقيم پروازی و كشتيرانی مسافری در گیلان

پيشنهاد ايجاد خطوط مستقيم پروازی و كشتيرانی مسافری در بازديد وزير روابط بين الملل و اقتصاد آستاراخان روسیه با مسئولان منطقه آزاد انزلی ، مطرح و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در بازديد وزير روابط بين الملل و اقتصاد آستاراخان روسيه با بيان اينكه ثبت شركت و مشاركت سرمايه گذار خارجی تا ميزان مالكيت ۱۰۰ درصد و معافيت مالياتی ۲۰ ساله از مزايای سرمايه گذاری در اين منطقه است گفت : سرمايه گذاران روسی می توانند همانند ساير سرمايه گذاران خارجی از مزيت های منطقه آزاد انزلی استفاده كنند.

رضا مسرور افزود: با ايجاد خط كشتيرانی گردشگری و برقراری خط پروازی مسافری- تجاری می توان ظرفيت های جديدی در توسعه همكاری های دو كشور ايجاد کرد. دنيس آقاناسيف ؛ وزير روابط بين الملل و اقتصاد آستاراخان روسيه نیز در این دیدار با بيان اينكه در طول سال های اخير منطقه آزاد انزلی رشد مناسبی داشته است ، گفت : شرايط و مزايای اين منطقه برای سرمايه گذاران روس منحصر به فرد است . وی افزود: دولت روسيه در حال بررسی ساخت منطقه ويژه كشتی سازی در آستاراخان است و اين منطقه، فرصت مناسبی برای توسعه همكاری های دو جانبه فراهم می کند .


انتهای پیام /


برچسب ها: خطوط ، مستقیم ، پروازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.