سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

تبدیل نقطه ایثار قلاویزان به یک سایت بین المللی

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از تبدیل شدن نقطه ایثار قلاویزان به یک سایت و مرکز بین المللی و جهانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حسین کلانتری با اعلام این خبر گفت:  برنامه هایی از جمله مستندسازی آثار و بقایای جنگ ، توجه جدی به سلامت و امنیت کاروان های راهیان نور، گردشگران و مسافران نوروزی ، نصب تابلوها و علائم استاندارد برای معرفی منطقه عملیاتی دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.
وی افزود: شناسایی مناطق جدید یادمانی، بهبود در ارتقاء قرارگاه امیرالمومنین (ع) ، نصب تابلوها و علائم استاندارد برای معرفی مناطق دفاع مقدس در مبادی ورودی شهرهای ایلام ، مهران و دهلران با هدف شناساندن به نسل جوان و آموزه های دفاع مقدس از مهم ترین برنامه هایی است که مدنظر مسوولان استانی ، راه و شهرسازی ، پلیس راه و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قرار می گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: به منظور تجلیل از شهدا و خانواده های عزتمند شهدای عملیات پاکسازی استان ، یادواره هایی در شهرهای مهران ، دهلران و ایلام در خور شان و جایگاه شهیدان عملیات پاکسازی برگزار خواهد شد.
کلانتری همچنین قانونمند شدن راه اندازی دفاتر بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرستان مهران های و دهلران را خواستار شد.
شهرستان مرزی مهران دارای 10 یادمان دفاع مقدس و منطقه عملیاتی است و همه ساله پذیرای خیل عظیمی از کاروان های راهیان نور از سراسر کشور،خانواده های شهدا و رزمندگان اسلام است.
 
 
 
انتهای پیام/ش
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.