سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سینما از سرمایه بزرگ دفاع مقدس استفاده کند

رئیس سازمان سینمایی کشور با بیان این که سینما از سرمایه بزرگ دفاع مقدس استفاده کند گفت: سینمای ایران سینمای مدعی غرب را از تکرار نجات داد و به آنها فهماند که بدون هزینه‌های گزاف می‌توان مخاطبان را جذب کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الله ایوبی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد مقدس افزود: این هنر ایرانی است که در خود مدرنیته را در خود هضم می‌کند و رنگ‌وبویی ایرانی به آن می‌دهد.

رئیس سازمان سینمایی کشور با تحسین استقبال مخاطبان مشهدی از یازدهمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد و در خطاب به حضار گفت: استقبال شما سرآغاز آشتی مردم با سینماست. سینماگران هم ابتدا باید با خود و سپس با مردم آشتی کنند و برای مردم این کشور فیلم‌هایی خوب بسازند.

ایوبی با تاکید بر اینکه سینمای ایران امسال خوب ظاهر شدبیان کرد: امسال اگر فرش قرمزی پهن شد زیر پای کسانی پهن شد که همگی از سربازان این مملکت هستند و خوشحالیم از اینکه سینمای امسال لبخند رضایت بر چهره‌ خانواده‌های شهدا نشانده است.

رئیس سازمان سینمایی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم این سینما بتواند از چنین سرمایه بزرگی یعنی دفاع مقدس به درستی استفاده کند./

برچسب ها: فیلم ، فجر ، سینما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.