سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

اختصاص 546 میلیارد ریال اعتبار برای بخش آب و کشاورزی آذربایجان غربی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امسال 546 میلیارد ریال اعتبار برای بخش آب و کشاورزی آذربایجان غربی تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عبدالله فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: در سال 92 برای بخش آب و کشاورزی مبلغ 546 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک‌های کشاورزی، سپه، صادرات، توسعه تعاون، رفاه کارگران، پست بانک و صندوق حمایت تخصیص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ابراز داشت: به منظور حمایت از محصولات گلخانه‌ای مبلغ 700 میلیون ریال به 21 طرح کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی یادآور شد: به منظور بالا بردن ضریب تخصصی مکانیزاسیون مبلغ 280 میلیارد ریال از ردیف اعتباری مکانیزاسیون به آذربایجان غربی اختصاص داده شده است و افراد واجد شرایط برای خرید 650 دستگاه تراکتور و 24 دستگاه کمباین و 977 فقره ادوات به بانک عامل معرفی شده‌اند.

فتح‌اله‌زاده با بیان اینکه امسال تعداد 580 طرح در ستاد اجرایی کارگروه اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفته، ادامه داد: با توجه به توجیه مالی طرح‌ها تعداد 111 طرح با اشتغال 456 نفر به مبلغ 663 هزار و 640 میلیون ریال جزو طرح‌های اولویت‌دار و اشتغال‌زا در زیر بخش‌های مختلف مختلف به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی عنوان کرد: مبلغ یک هزار و 102 میلیارد ریال سرمایه در گردش از محل منابع داخلی بان کشاورزی به منظور حمایت از محصولات زراعی و توزیع کود شیمیایی به بهره‌برداران مورد نیاز در سطح آذربایجان غربی توزیع شده است.

فتح‌اله‌زاده با بیان اینکه تعداد 4 هزار و 600 نفر در سامانه رصد اشتغال به عنوان ایجاد فرصت‌های شغلی بخش کشاورزی ثبت شده است، تصریح کرد: مبلغ 421 میلیارد ریال سرمایه در گردش از محل کمک‌های فنی اعتباری برای افزایش تولیدات دام و طیور در آذربایجان غربی به 171 طرح صنعتی پرداخت شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، کشاورزی ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.