سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

5 میلیون مترمکعب برف‌روبی در همدان

مدیر راهداری استان همدان با اشاره به 5 میلیون مترمکعب حجم برف‌روبی در سطح راه‌های استان افزود: حدود 500 تن شن و نمک نیز در این زمینه مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد رودباری اظهار کرد:‌ با وجود بارش برفی که از دیروز در سطح استان آغاز شده، تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

وی با اشاره به 5 میلیون مترمکعب حجم برف‌روبی در سطح راه‌های استان افزود: حدود 500 تن شن و نمک نیز در این زمینه مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر راهداری استان همدان با بیان اینکه در این راستا 273 دستگاه ماشین‌آلات با 473 نفر نیروی انسانی در حال فعالیت هستند، بیان داشت: با تلاش عوامل راهداری تمام راه‌های استان باز بوده و عبور و مرور در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز عوامل راهداری مشغول پاک‌سازی و برف‌روبی راه‌های روستایی سطح استان هستند، ادامه داد: مشکلی در عبور و مرور در گردنه‌های استان وجود ندارد.

رودباری ابراز داشت: در گردنه‌های اسدآباد، همه‌کسی، محور سنندج و محور همدان ـ ملایر طی مدتی استفاده از زنجیر چرخ الزامی بود و در حال حاضر این گردنه‌ها پاکسازی و برف‌روبی شده و جریان ترافیک روال عادی را دارد.

وی با اشاره به لغزنده بودن مسیر و بارش برف و احتمال کولاک خاطرنشان کرد: رانندگان حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کرده و تجهیزات زمستانی نیز همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، برف روبی ، شن ونمک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.