سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی نخستین نرم افزار اندرویدی آشنایی با فعالیت‌های "سازمان انتقال خون" + دانلود

نخستین نرم افزار تحت اندروید آشنایی با فعالیتهای سازمان انتقال خون ایران با تلاش چند تن از کارکنان اداره کل انتقال خون استان گیلان و مهندسین مشاور طراحی شد.

به گزارش خبرنگار اورژانسIT باشگاه خبرنگاران، این نرم افزار که شامل توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های سازمان انتقال خون ایران ازجمله: اهدای خون، گروههای خونی، آزمایشات و... است برای اولین بار طراحی شده است. 

حیدر‌زاده کار‌شناس آزما‌‌یشگاه و طراح این نرم افزارهدف از ساخت آن را نبود نرم افزاری خاص در خصوص تشریح فعالیتهای سازمان انتقال خون بیان کرد و گفت: امکان استفاده مردم از تکنولوژی نوین از طریق اینترنت و تلفن‌های همراه هوشمند در هر زمان و مکان از مزیت‌های طراحی این نرم افزار می‌باشد، همچنین سهولت در نحوه اطلاع رسانی به حدی که اکثر مردم وحتی بچه‌ها می‌توانند به راحتی در فرآیند آموزش حفظ وجذب اهداکننده شرکت نمایند، کاهش هزینه‌ها جهت چاپ و نشر بروشورهای آموزشی، تکثیر تصاعدی فایلهای بلوتوثی به خصوص در مناطق پرجمعیت شامل مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس، ایستگاههای مترو، اتوبوس، ادارات، کارخا‌نجات، ایجاد ایستگاههای بلوتوثی در پایگاه‌ها، اتوبوسهای سیار و نمایشگاه‌ها، تکثیر بروشورهای دیجیتال در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حد ۳ دقیقه وامکان بهره وری بیشتر در بکارگیری اقشار مختلف مردم در فرآیند جذب اهداکننده را از مزیت‌های دیگر این نرم افزار بیان کرد. 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سپهر
۱۲:۲۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
تبریک به کارکنان اداره کل انتقال خون استان گیلان، بسیار جالب بود
حق پرست
۱۷:۱۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
جالب توجه و نوآوري بود آفرين به سازمان انتقال خون .اطلاعات مفيدي درباره خون كسب كردم كه تاكنون نميدانستم