سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی :فرایند واگذاری استقلال و پرسپولیس در چارچوب قانون صورت خواهد گرفت

احمدی با بیان اینکه فرایند واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس در چارچوب مبانی قانونی و حقوقی صورت خواهد گرفت، گفت: "شفاف­سازی و تعیین تکلیف وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از ضروریات است."

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سیروس احمدی ، فرآیند نظارت و ارزیابی  را به عنوان بخشی از ماموریت وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و  افزود  : در این وزارتخانه به منظور هدایت و راهبرد سیاست های تبیین شده فرآیند نظارت بسیار مورد توجه قرار دارد.

 این مقام مسوول ادامه داد :  به این ترتیب کلیه واحدهای تابعه از قبیل ادارات کل ستادی و اجرایی، فدراسیون های ورزشی و شرکت های زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان در جهت رعایت الزامات قانونی با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح بهره وری ارزیابی شده اند و باشگاه های پرسپولیس و استقلال هم که تحت مالکیت وزارت ورزش و جوانان هستند از این مقوله مستثنی نیستند .

سیروس احمدی  با اشاره به اینکه بحث نظارت و ارزیابی  در سال های  گذشته نیز انجام شده است  ، افزود : حضور کارشناسان حوزه بازرسی یکی از وظایف ذاتی و قانونی این دفتر است ، بنابراین  با توجه به راهبرد اخیر وزارت ورزش و جوانان  در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس  قطعا فرآیندهای اداری_ مالی _ حقوقی و ... که باید در چارچوب مبانی حقوقی انجام گیرد،  ارزیابی خواهد شد.

وی به محبوبیت این دو باشگاه اشاره کرد و با مهم خواندن  التزام عملی این دفتر  در رعایت حقوق شهروندی و مسئولیت اجتماعی محوله مبنی بر شفاف سازی و تعیین تکلیف وضعیت دو باشگاه انجام آن را از  ضروریات دانست و درادامه خواستار خودداری از هر گونه پیش داوری شد.

احمدی در پایان گفت:" با توجه به تکلیف قانونی و شرعی که بر عهده ماگذاشته شده است ، گزارش های مربوطه به مقام عالی وزارت و نماینده تام الاختیار وی  ارائه خواهد شد ."

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.