سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان نشست مدیران وزارت ورزش و جوانان و باشگاه پرسپولیس؛

خادم: پس از تعیین تکلیف بدهی ها درباره خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال می توان اقدام کرد

نشست بررسی آخرین وضعیت پرسپولیس در وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ نشست مهمی که قرار بود درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و راهکارهای حمایت از این تیم برگزار شود از ساعت 18 عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان و با حضور علی پروین و بهروز منتقمی مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پرسپولیس، علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس، حسین هدایتی، امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری و خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، دکتر عبدالحمید احمدی مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان، دکتر طاهری مشاور اقتصادی وزیر و گرشاسبی مشاور وزیر در وزارتخانه برگزار شد.

علی پروین و حسین هدایتی قبل از ورود به محل برگزاری جلسه در محاصره خبرنگاران قرار گرفته و به برخی از سوالات آنها پاسخ دادند.

علی دایی که بلافاصله پس از برگزاری دیدار تدارکاتی پرسپولیس و پیکان راهی وزارت ورزش و جوانان شده بود پس از برگزاری نشست نیز به سوالات پاسخ نداد و به خبرنگاران گفت بزرگان حاضر در این نشست به این سوالات پاسخ خواهند داد.

پروین و هدایتی نیز پس از پایان جلسه به سوالات پاسخ ندادند و این امیررضا خادم بود که در پایان نشست در جمع خبرنگاران گفت: این نشست برای رفع مشکلات تیم پرسپولیس برگزار شد. وزارت ورزش سعی دارد در راستای خصوصی سازی حرکت کرده اما باید وضعیت باشگاه های پرسپولیس و استقلال و بدهی های آن مشخص و تعیین تکلیف شود و پس از آن با اقدامات قانونی و کارشناسی می توان گام هایی در جهت خصوصی سازی برداشت.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امور واگذاری و خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال گفت: برای خصوصی سازی این دو باشگاه باید حساب شده عمل کرد تا همه چیز قانونی و شفاف باشد. تعیین تکلیف بدهی ها موضوع مهمی است و پس از آن می توان درباره واگذاری آنها در بورس، فرابورس و یا هر روش دیگر اقدامات لازم را انجام داد.

خادم بر حمایت از هیئت مدیره ، مدیریت و کادرفنی پرسپولیس تاکید کرده و اعلام کرد: سعی می کنیم در فصل بعد گام هایی برداریم تا حداقل در کوتاه مدت موضوع مهم خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به نتیجه مطلوبی برسد. ما برای رسیدن به این هدف از تکرار دوباره اتفاقات ناخوشایند گذشته جلوگیری خواهیم کرد و همان طور که گفتم پس از تعیین تکلیف بدهی ها می توان تصمیماتی اتخاذ کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.