سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی: خانه کاراته حق این رشته است/به موفقیت کاراته در اینچئون امید دارم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در رشته کاراته داشتن خانه کاراته حق جامعه این ورزش است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجمع عمومی فدراسیون کاراته عصر امروز به ریاست نصر اله سجادی در سالن همایشات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش مالی فدراسیون ارائه و مورد تصویب اعضا قرار گرفت و در ادامه بازرس مجمع گزارشی را در خصوص عملکرد فدراسیون به صورت مکتوب و شفاهی در اختیار اعضا قرار داد.
تصویب تقویم ورزشی سال 93 از دیگر برنامه های این مجمع بود و در ادامه محسن آشوری توضیحاتی در خصوص آیین نامه کمیته فنی ارائه کرد.

بنابر پیشنهاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مقرر شد تا آیین نامه فعلی به طور آزمایشی و به مدت یکسال تصویب شود تا معایب احتمالی آن تا زمان برگزاری مجمع بعدی برطرف گردد.

در پایان مجمع نصر اله سجادی ضمن تشکر از حضور پر رنگ اعضای مجمع فدراسیون کاراته گفت: در مدت چهارماه حضورم در وزارتخانه زمان زیادی را صرف برگزاری مجامع انتخاباتی و سالیانه فدراسیون ها کرده ایم.

وی افزود: در این بین فدراسیون هایی هستند که از سال 89 تا کنون مجمع سالیانه نداشته اند و از اینکه امروز مشاهده کردم فدراسیون کاراته مجمع پرباری را برپا ساخت بسیار خوشحال هستم.

وی خطاب به روسای هیات های استانی گفت: اگر فدراسیون به موفقیتی دست یابد تمام شما در آن نقش دارید و اگر با ناکامی مواجه شوید هم نباید خود را بدون تقصیر بدانید چرا که رسیدن به قهرمانی ثمره برنامه ریزی 4 الی 8 سال است.

سجادی اینگونه ادامه داد: کاراته رشته ای است که دلسوزان زیادی در کشور دارد و خیلی ها از جیب خودشان برای موفقیت این رشته هزینه کرده و عمرشان را در این راه صرف کرده اند.
 

وی ادامه داد: زمانی که به عنوان یکی از مسئولان ورزش مردم را ملاقات می کنم همواره سوال اول آنان در خصوص فوتبال است اما نباید بر این باور باشید که مردم رشته های دیگر را فراموش می کنند چرا که شما هستید که در بازیهای آسیایی مدال آوری می کنید.

سجادی با اشاره به اینکه کاراته در 20سال گذشته همواره حضور موفقی در بازیهای آسیایی داشته است عنوان کرد: این رشته بدون سر و صدا، کم توقع ولی پربار بوده است. و حتی در سطح جهان نیز خود را مطرح ساخته و امیدوارم در اینچئون هم مدال های زرین برای ورزش ما کسب کند.

وی در عین حال اظهار کرد: هر برنامه آماده سازی که برای تیم ملی کاراته نیاز است را عملی کنید و در این راه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از فدراسیون حمایت خواهد کرد چرا که می دانیم تیم ملی کاراته می تواند نقش مهمی در جایگاه رفیع کاروان ورزشی ایران در اینچئون داشته باشد.

وی در مورد عدم برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان عنوان کرد: این مراسم دو سالی است که برگزار نشده و وزارت ورزش برای پرداخت جوایز بودجه 15 میلیارد تومانی می خواهد.

سجادی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان اوایل سال آینده برگزار می شود، عنوان کرد: نشستی را با مسئولان کشور خواهیم داشت تا بودجه 15 میلیارد تومانی را تامین کرده جوایز قهرمانان دو سال گذشته را پرداخت کنیم.

وی در خصوص خواسته علیرضا سمندر در مورد خانه کاراته، گفت: از اینکه چند سال قبل کلنگ ساخت خانه کاراته در مجموعه آزادی به زمین زده شده است بی اطلاع هستم اما از رئیس فدراسیون می خواهم این مسئله را پیگیری کرده و من هم قول همکاری می دهم چرا که داشتن خانه کاراته حق این رشته پرافتخار است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.