سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

12 پایانه حمل و نقلی در شمال تهران ساماندهی می‌شود

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه یک گفت: در راستای حفظ، نگهداری و افزایش حداکثر بهره‌وری از خطوط حمل و نقل عمومی، بیش از 12 پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شمال تهران بهسازی می‌شود.

پوریا محمدیان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به لزوم آمادگی مدیریت شهری برای بهبود کیفیت پایانه‌های سطح منطقه بهسازی و آماده سازی پایانه‌ها دردستور کار قرار گرفت.

محمدیان اظهار داشت: در سال گذشته بهسازی و ساماندهی پایانه تاکسی ارم، پایانه اتوبوس شهید علیرضا افشار پارک وی و پایانه تاکسی نوبنیاد با در نظر گرفتن تمام المان‌های درخواستی شهروندان منطقه اجرایی شد و در سال جدید نیز مدیران و کارشناسا ن ترافیک منطقه تمام توان خود را در جهت پیشبرد ساماندهی 5 پایانه اتوبوسرانی تجریش شهید افشار شهید دستواره اوشان مینی سیتی و 7 پایانه تاکسیرانی مینی سیتی محلاتی اوشان شهید دستواره ارم پارک وی نوبنیاد و پایانه‌های دیگر به کار می‌بیندد.

محمدیان بیان کرد: بهسازی ناوگان کوتاه شدن مدت انتظار مسافران مناسب سازی و ایمن سازی محیط نظافت و تجهیز و نگهداری این پایانه‌ها جز عملکرد مستمر این معاونت است.

محمدیان خاطر نشان کرد: اتوبوسرانی منطقه با 275 دستگاه اتوبوس در بخش عمومی و خصوصی با متوسط عمر 7 سال در قالب 18 خط بلیطی و خصوصی دارای 220 ایستگاه و 159 سرپناه ایستگه اتوبوس و همچنین با 193 دستگاه مینی بوس با 5 خط و سامانه تاکسیرانی نیز با 4 هزار و 380 دستگاه تاکسی خطی و گردشی و بی سیمی در قالب 54 خط و متوسط عمر 4 سال در منطقه فعال است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.