سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

قول مساعد معاون رئیس‌جمهور برای افزایش اعتبارات استان ایلام

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در دیدار با استاندار ایلام برای افزایش تخصیص اعتبارات عمرانی و جاری استان قول مساعد داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، مهندس «محمدرضا مروارید» در دیدار با «محمدباقر نوبخت» معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهور و سرپرست معاونت توسعه‌ی مدیریت و سرمایه‌ی انسانی نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: در صورت افزایش تخصیص‌ها به پروژه‌های عمرانی می‌توان به سرعت بهره‌برداری از پروژه‌ها امیدوار بود.

وی افزایش تخصیص‌ها به استان ایلام را خواستار شد و افزود: با توجه به اینکه بودجه‌ها و اعتبارات استانی درصد پائینی از بودجه‌ی کشور را به خود اختصاص داده است حتی با تخصیص صددرصد این اعتبارات رقم قابل توجهی نیست، دولت می‌تواند با این کار بسیاری از زیرساخت‌های استان را تکمیل کند.

استاندار ایلام با اشاره به نیاز استان به اعتبارات عمرانی و جاری ادامه داد: نباید در بحث بودجه‌ریزی به جمعیت توجه شود چون تخصیص اعتبارات بر اساس جمعیت استان‌های محرومی چون ایلام را همواره از توسعه باز داشته است و باید راهکار جدیدی برای توزیع اعتبارات در دولت و مجلس ارائه شود تا استان‌های محروم نیز بتوانند به سرعت در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرند.

«محمدباقر نوبخت» نیز در این دیدار برای اختصاص دادن اعتبارات لازم برای پایان پروژه‌های نیمه‌تمام قول مساعد داد.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: ایلام ، اعتبارات ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.