سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

مرد میانسال زن معتادش را کشت

مرد میانسالی که بعد از 18 سال جدایی از همسرش مجدد وارد زندگی با وی شد پس از این‌که متوجه اعتیاد همسرش شد وی را با شال سرش به قتل رساند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، قاضی دادگاه کیفری خراسان جنوبی ظهر امروز جلسه دادگاه کیفری اظهار داشت: در تاریخ 27 شهریورماه سال جاری جسد زنی 40 ساله زیر پلی در محور فردوس گناباد کشف شد.

عباس داریوش گفت: بعد از انجام آزمایشات پزشکی قانونی روی جسد متوفی، نظریه پزشکی علت فوت را به صورت ظاهری، فشار روی عضلات گردن مقتول تشخیص داده است.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده شوهر این زن که سال 66 با وی ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر به نام سعید بوده‌اند بعد از شش سال زندگی منجر به طلاق بین طرفین شده است.

قاضی دادگاه کیفری خراسان جنوبی اذعان داشت: بعد از گذشت 18 سال از زمان طلاق، این زن و شوهر مجدد ازدواج کرده‌ و بعد از 1.5 سال زندگی منجر به قتل همسرش شده است.

داریوش گفت: در این پرونده قاتل متهم به قتل عمدی شده است.

طی تحقیقات صورت گرفته متهم به قتل در این دادگاه اظهار کرد: بعد از 18 سال جدایی از همسرم مجدد تصمیم گرفتم با وی ازدواج کنم و تنها علت بازگشتم دلسوزی برای تنها پسرم سعید که به علت حمل مواد مخدر در زندان طبس زندانی است، بود.

«س ـ ع» با بیان این‌که همسرم «ع ـ ق» معتاد به شیشه بود، ادامه داد: در این مدت که با وی بودم زیاد اصرار کردم مواد را ترک کند اما گوش نکرد، حتی شب‌هایی بود که به خانه نمی‌آمد و این حرکتش من را به شدت عصبانی می‌کرد.

متهم اضافه کرد: در آخرین دیداری که با وی داشتم در مشهد در خانه‌ام نشسته و در حال کشیدن مواد بود که با هم درگیر شدیم و او از شدت عصبانیت وسایل خانه‌ام را شکست اما شب کار بودم و صبح که به خانه برگشتم متوجه شدم تا حدودی تمامی وسایل خانه و 4 میلیون پول را با خودش برده بود.

دو روز از وی بی‌خبر بودم و هیچ آدرس و تلفنی از وی نداشتم که به منزل والدینش رفته و گزارش گم شدنش را به آنها اطلاع دادم تا پیگیر شوند اما هیچ اقدامی از طرف خانواده زنم صورت نگرفت.

در این جلسه فرد مظنون در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه تماس و رؤیت مقتول در روز حادثه شده بود اما سپس اعتراف کرد در مسیر فردوس ـ گناباد با همسرم بودم که جلوی هیئت ابوالفضلی این مسیر توقف کرده و چای آماده کردم اما هر چه به همسرم گفتم بیا چای بخور به حرفم گوش نکرد که از شدت عصبانیت شال سرش را سه دور، دور گردنش پیچیدم در این هنگام وی هیچ واکنشی از خود بروز نداد تا این‌که بعد از چند کیلومتر ادامه رانندگی وی روی صندلی افتاد، از شدت ترس همسرم را زیر پلی در مسیر فردوس گناباد رها کردم.

قاضی دادگاه با اشاره به محور فردوس ـ گناباد یادآور شد: این مسیر در گذشته جاده اصلی بوده ولی از زمانی که مسیر بجستان بازگشایی شده است از تردد آن کاسته شده است.

وی گفت: با توجه به تردد کم مسافران از این جاده، این مسیر به محلی برای قتل عمدی و بزهکاری تبدیل شده به گونه‌ای که از پنج پرونده  قتل عمدی وارده به این دادگاه سه پرونده در این مکان اتفاق افتاده است.

گفتنی است جلسه به وقت دیگری موکول شد و همچنین متهم اعتراف به قتل نکرد و اولیای دم و حتی تنها فرزند قاتل قصاص وی را خواستار شدند.

لازم به ذکر است متهم به قتل، مردی 50 ساله متولد نیشابور و ساکن طبس، شغل آزاد و بدون سابقه کیفری بوده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، قتل ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.