سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی نشست حامیان تیم ملی برای جام جهانی 2014 برزیل؛

عزیز‌محمدی: ما قصد داریم در سراسر دنیا ستادی برای تیم ملی تشکیل دهیم

نشست خبری حامیان تیم ملی برای جام جهانی 2014 برزیل به ریاست عزیز‌محمدی امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ستادی با حضور هنرمندان، مردم و طرفداران جام جهانی تشکیل شده که قرار است تیم ملی را در جام جهانی حمایت کنند. براین اساس نشست خبری این ستاد امروز با ریاست عزیزمحمدی تشکیل شد.
 
شایان ذکر است، در نشست خبری حامیان جام جهانی 2014 برزیل علاوه بر عزیز محمدی، جمشید مشایخی هم حضور داشت. 
 
عزیزمحمدی، رییس اتحادیه فوتبال به خبرنگار ما گفت: وقتی دیدیم کسی از تیم ملی حمایت نمی‌کند ستادی را به جهت حمایت از تیم ملی تشکیل دادیم.

وی در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ما امروز ستادی را تشکیل داده‌ایم که خروجی این ستاد و نتیجه بر این شد که از تیم ملی فوتبال کشورمان حمایت شود.

وی ادامه داد: زمانی ما دیدیم کسی از تیم حمایت نمی‌کند قرار بر این گذاشتیم که ستادی تشکیل شود تا از تیم ملی به جهت موفقیت در جام جهانی حمایت گردد.

عزیزمحمدی در خصوص هدف‌گذاری این ستاد تصریح کرد: هدف این ستاد بر این است که همه مردم هنرمندان، ورزشکاران دست در دست هم دهند تا از تیم ملی حمایت کنند.

رییس اتحادیه فوتبال ادامه داد: ما به هیچ وجه روبه‌روی نهاد یا ستادی قرار نمی‌گیریم و هر کسی که خواهان حمایت است از وی استقبال می‌شود در واقع همه باهم حمایت کنیم تا تیم ملی کشورمان موفق شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت همه اقشار مختلف جامعه تا هر بازیهای موفقیت آمیزی از تیم ملی کشورمان در برزیل باشیم.

عزیزمحمدی در خصوص تشریح برنامه حامیان تیم ملی در نشست امروز گفت: مردم و هنرمندان در کنار یکدیگر قصد دارند که از تیم ملی حمایت کنند. این کاری که ما انجام می‌دهیم فقط در داخل کشور نیست و ما قصد داریم در سراسر دنیا این کار را انجام دهیم. 

وی در ادامه اظهار داشت: به طور حتم در تمام دنیا هر کسی که ایرانی باشد از تیم ملی کشورش حمایت می‌کند.

رئیس اتحادیه فوتبال کشورمان درباره عدم حضور مهدوی‌کیا در نشست امروز بیان کرد: مهدوی‌کیا همراه تیم ملی نوجوانان در شمال به سرمی‌برد به خاطر همین در جلسه امروز شرکت نکرد. 

از نکات مهم جلسه امروز حامیان تیم ملی در جام‌جهانی 2014 برزیل گفته‌های جمشید مشایخی بود که گویا از صحبت‌های رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون گله‌مند بود.

مشایخی بیان کرد که عطاران باید اخلاق را سرلوحه کارش قرار بدهد. 

گفتنی است، عزیر‌محمدی در نشست امروز از جمشید مشایخی تجلیل کرد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: برزیل ، جام جهانی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.