سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

حضور با بصیرت زنان همواره برهم زننده معادلات استکبار غرب بوده است

نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان با بصیرت ایران اسلامی، با حضوری فعال دوشادوش مردان در صحنه های گوناگون در جامعه توانسته اند همواره تمامی معادلات دنیای استکبار را برهم زنند.

 

حمیدرضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 92 بار دیگر حماسه ای بیاد ماندنی خلق کردند.

وی با اشاره به سخنان برخی مقامات آمریکایی و خواسته های نابحقی که موجب آزردگی خاطر ملت شده است، گفت: مردم با حضور پرشور و شعور خود پاسخ دندان شکنی به یاوه سراییهای دشمنان نظام اسلامی دادند.

مشهدی عباسی با اشاره به اقدامات موفقیت آمیز هیات دیپلماسی ایران گفت: دولت تدبیر و امید با ظرافت و زبان دیپلماتیک اقدامات موفقی را تاکنون در بحث های انرژی هسته ای داشته است.

وی موفقیت ایران اسلامی در طول 35 سال گذشته را مرهون حضور جدی و با بصیریت مردم و هدایت های رهبری در صحنه های مختلف جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه شخصیت های علمی، سیاسی و مذهبی دانست و گفت: دشمنان اینک نیز با سلاح نرم در تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

مشهدی عباسی افزود: مسوولان آموزشی امروز با استفاه از فرصت های پیش رو باید در کنار تحصیل علم و دانش افق های روشنی را برای جوانان کشور گشوده و با آگاهی لازم به مبارزه با جنگ نرم دشمن بپردازند./



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.