سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماشاخانه ایرانشهر میزبان دو نمایش از سیما تیرانداز و رضا گوران خواهد بود

تماشاخانه ایرانشهر در سال آینده میزبان دو اثر نمایشی "سه روایت از زندگی" به کارگردانی سیما تیرانداز و "سه خواهر" به کارگردانی رضا گوران خواهد بود.

به گزارش حوره تئاتر باشگاه خبرنگاران ئبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و جدول اجراهای تماشاخانه ایرانشهر، در ماه های آغازین سال جدید نمایش "سه روایت از زندگی مشترک" کاری از سیما تیرانداز در سالن استاد سمندریان و نمایش "سه خواهر" نوشته آنتوان چخوف به کارگردانی رضا گوران در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه خواهد رفت.
 
نمایش "سه روایت از زندگی مشترک" که یکی از متن‌های معروف یاسمینا رضا نمایشنامه‌نویس فرانسوی است، که با نقش آفرینی امیرکاوه‌ آهنین جان‌، سیما تیرانداز‌، لیلی رشیدی‌ و رضا مولایی به روابط خانوادگی و رئیس و مرئوسی می پردازد.
 
لازم به یادآوری است، تا پایان سال جاری نیز سه نمایش "هیپوفیز" کاری از کوروش نریمانی هر شب ساعت 20، نمایش "هراکلس 5" کاری از ناصر حسینی مهر هر شب ساعت 19:30 و نمایش "بازگشت پسر نافرمان" کاری از علی راضی 18:30 و 20:30 در دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آیند.
 
همچنین با توجه به همکاری تماشاخانه ایرانشهر در سال جاری با سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان دارد، نمایشگاه عکس، پوستر و عروسک این جشنواره نیز  از10 تا  16 اسفند در سالن انتظار این تماشاخانه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تئاتر ، ایرانشهر ، نمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.