سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم خبر داد

فعالیت‌های ایجابی در چارچوب قانون محقق می‌شود

در حوزه فرهنگی فعالیت‌های ایجابی در چارچوب قانون محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ حسین میرزایی مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز طی برگزاری نشست خبری که سالن همایش‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، طی سخنرانی گفت: بخشی از فعالیت‌ حوزه‌ی فرهنگی در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد و باید یک نگاه کلی با دو محور عقلانیت و ایمان دینی مورد ارزیابی قرار گیرند. چنانچه اگر غیر از این دو نگاه باشد، نگاه دیگر محقق نمی‌شود.
 
وی افزود: رویکرد ما در این دوره ایجابی است و به فعالیت‌ها در چارچوب قوانین اجازه فعالیت داده می‌شود که البته امیدواریم با این رویکرد پویایی جدیدی در برگرفته شود.
 
میرزایی تصریح کرد: نگاه ما به تشکل‌های دانشجویی رویکرد گفتگو محور است که البته در این حوزه نقایضی وجود دارد به همین دلیل از فعالیت‌های جنبی حمایت بیشتری صورت می‌گیرد.
 
وی اظهار داشت: برگزاری اتاق فکر دانشگاه‌ها متناسب با انتظارات دانشگاه‌ها یکی دیگر از فعالیت‌های است که در نظر گرفته شده است. چنانچه این انتظار می‌رود که دانشگاه‌هایی چون علامه طباطبایی تهران و شهید بهشتی که می‌توانند در حوزه علوم انسانی فعالیت داشته باشند، باید فعالیت مستمر داشته باشند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.