سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تصویب پیش نویس سند زنان مسلمان در اجلاس بین المللی کشورهای اسلامی

رئیس کمیته نمایندگان زن مسلمان اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی در حاشیه سومین اجلاس این کمیته از تصویب پیش‌نویس سند زنان مسلمان در این اجلاس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "لاله افتخاری" نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس رئیس کمیته نمایندگان زن مسلمان اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی در حاشیه سومین اجلاس این کمیته از تصویب پیش‌نویس سند زنان مسلمان در این اجلاس خبر داد و اظهار داشت: پس از واگذاری ریاست کمیته نمایندگان زن مسلمان از کشور سودان به کشور ایران،  پیش‌نویس سند زنان مسلمان مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و در نهایت تصویب شد.

وی با بیان اینکه در این سند بازگشت به اسلام برای رفع تمامی مشکلات زنان به نحوی که در میان تمامی ملت‌های مسلمان صدای واحدی شنیده شود، مورد تاکید قرار گرفت، افزود: همچنین در این مسائل و دغدغه‌های زنان در ابعاد مختلف مطرح شده و راهکارهایی برای حمایت بیشتر از زنان و کودکان مطرح شده است که موضوع حمایت از زنان در کشورهای اشغالی و تحت سلطه در این سند مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در دفاع از موضوع حجاب در تمامی کشورها نگاه ویژه‌ای شود و حمایت‌های لازم از کمیته زنان مسلمان به عمل آید.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین قرار شد به صورت فوق‌العاده اجلاس نمایندگان زن مسلمان 6 ماه بعد در کشور الجزایر برگزار شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.