سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت /

موفقیت شطرنج بازان ایرانی در پایان دور ششم رقابت های بین المللی جام خزر

دور ششم رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر ، با صدرنشینی احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، رئیس هیات شطرنج گیلان گفت: در جریان این دور ، احسان قائم مقامی از ایران با کسب 5/5 امتیاز به تنهایی صدرنشین جدول گروه آ شد.

کیومرث بیات افزود: همچنین ارنست سیپکه استاد بزرگ شطرنج هلند، آذر میرزایوف از جمهوری آذربایجان ، ایوری چیگلادزه از گرجستان و سرگیس مانوکیان از ارمنستان با کسب پنج امتیاز در تعقیب قائم مقامی هستند.

وی اظهار داشت : در جدول گروه سی که بانوان شطرنجباز حضور دارند، تا پایان دور ششم آناهیتا غلامی و نازنین مبرهنی از ایران به همراه سارا حسینوآ از جمهوری آذربایجان با کسب پنج امتیاز در صدر جدول سی قرار دارند، نگار شمس ، آیلار لطفی ، هانیه علی اکبری ، پریما جلالی ، کیمیا مجیدی و نازنین مبرهنی از ایران و گوهر بیدولایوا از جمهوری آذربایجان با کسب 5 / 4 امتیاز در تعقیب صدرنشینان می باشند.
دوازدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر با به مدت هشت روز و با حضور 550 شطرنج باز از ایران و ازبکستان، هلند، آلمان، فرانسه، روسیه، لتونی، لیبی، بلغارستان، ارمنستان، ترکیه، هندوستان ، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان و عراق در رشت درحال برگزاری است .

انتهای پیام /


برچسب ها: شطرنج ، جام ، خزر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.