سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

آماده‌سازی آموزشگاه ها برای اسکان مسافران نوروزی

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل از آماده‌سازی 30 آموزشگاه این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ محمدنسب در ستاد تسهیلات سفر و توسعه گردشگری آمل با اشاره به اینکه برای نوروز 30 آموزشگاه به منظور اسکان مسافران ساماندهی شده است، گفت: برای اسکان مسافران نوروزی 180 کلاس درس آماده شده است.

وی با بیان اینکه 72 همکار آموزش و پرورش از ماه‌های قبل جلسات آموزشی برای ساماندهی مسافران برگزار کردند، افزود: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای اسکان مسافران استفاده می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با اعلام اینکه آمادگی اسکان یک‌هزار و 500 مسافر در یک شب در آمل وجود دارد، تصریح کرد: این آمار مربوط به واحدهای مجهز است و کلاس‌های درجه دو و سه و با امکانات کمتر نیز برای مواقع بحرانی در دسترس قرار دارد.

محمدنسب با اشاره به اینکه این کلاس‌ها را برحسب نیاز می‌توانیم افزایش دهیم، گفت: در کلاس‌های اسکان مسافران پتو، یخچال، گاز، تلویزیون و فرش وجود دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه مکان‌های اسکان مسافران باید به صورت مجموعه منظم در اختیار مسافران قرار گیرد، افزود: همه بخش‌های ستاد اسکان باید از امکانات یکدیگر برای راهنمایی مسافران آگاهی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز با تاکید براینکه تمام مسافران محور هراز را برای گردشگری انتخاب می‌کنند، گفت: در تمام شهرهای ساحلی برای حضور مسافران عوارض دریافت می‌شود اما در آمل این امر صورت نمی‌گیرد.
/انتهای پیام
برچسب ها: اسکان ، مسافران ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.