سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نادر ادیبی:

برگزاری جشنواره‌های راهیان نور توسط سپاه و ارتش در خوزستان/ طراحی جامع راهیان نور خلیج فارس

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، با اشاره به برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور به پشتیبانی سپاه و نمایشگاه‌های ارتش در پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: شعار امسال راهیان نور ما ایستاده‌ایم است که نگرشی براساس نگاه ملت ایران را امسال در راهیان نور پیش بینی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نشست خبری راهیان نور جنوب کشور که در ساختمان راهیان نور سرلشکر شهید احمد کاظمی برگزار شد، اظهار داشت: بزرگ‌ترین واکنش دشمنان به انقلاب اسلامی ایران هشت سال جنگ تحمیلی بود که در دنیا اثبات شده است و ملتی که برای به پا داشتن اهداف مقدس خود تلاش کند، استکبار در مقابل به سرانجام رسیدن اهداف کشور‌ها قرار می‌گیرد.  
 
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی کار بسیار بزرگی بود که توسط ملت ایران آغاز و توسط امام خمینی (ره) مدیریت شد.  
 
سرهنگ ادیبی تصریح کرد: دشمن تلاش کرد با شکستن دادن این انقلاب جلوی اهداف آن را بگیرد، اما ملت ایران با تکیه بر اندیشه‌های درونی و معنوی خود دست رد به سینه دشمن زد زیرا هرگاه به معنویت تکیه کرده‌ایم توانسته‌ایم پیروز شویم.  
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: دفاع مقدس یک اندیشه جهانی برای ملت‌های آزاده دنیا بوده و در دوران دفاع مقدس همه گزینه‌های استکبار بر روی میز و هدف تمامی دشمنان ما شکستن نهضت اسلامی ملت ایران بود.  
 
وی افزود: همه تحریم‌هایی که غرب در ۸ سال دفاع مقدس علیه ملت ایران تحمیل کرده بود، با مقاومت این ملت با شکست مواجه شد.  
 
سرهنگ ادیبی اظهار داشت: نهضت بیداری اسلامی برخاسته از دفاع مقدس است و روایتگری ملت ایران از دفاع مقدس باعث شده تا ملت‌های آزاده دنیا نیز در مقاومت مردم ما الگوبرداری کنند.  
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، تصریح کرد: ایستادگی ملت ایران نشات گرفته از نهضت عاشورا و دفاع مقدس است.  
 
وی با اشاره به اینکه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور به مدت ۱۰ شب با پشتیبانی سپاه در خوزستان برگزار می‌شود، گفت: برای زیرساخت‌های راهیان نور با کمک نیروهای مسلح ۱۱۰ شب‌مانی در استان خوزستان خواهیم داشت.  
 
سرهنگ ادیبی افزود: در استان خوزستان نمایشگاه رزمی ۵ گانه با پشتیبانی سپاه و ارتش کارهای هنری بی‌نظیری درباره وقایع دفاع مقدس به مردم نمایش داده می‌شود، برگزار خواهد شد.  
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار داشت: در برخی از اماکن در خوزستان نمایشگاه‌هایی توسط ارتش در پایگاه چهارم شکاری دزفول از اسفندماه تا فروردین ماه برگزار خواه شد.  
 
سرهنگ ادیبی تصریح کرد: در شلمچه نیز نمایشگاه‌هایی برای کودکان خواهیم داشت.  
 
وی با بیان اینکه براساس تدابیر اندیشیده شده درصدد احیای بیمارستان‌های صحرایی هستیم، همچنین طراحی جامع راهیان نور در خلیج فارس را در دستور کار خود داریم.  
 
سرهنگ ادیبی گفت: اولین یادواره شهدای خادم راهیان نور در روز ملی راهیان نور در معراج شهید محمودوند خوزستان برگزار می‌شود و ۲۰ هزار خادم در شبکه مرکزی خادمین راهیان نور ثبت نام کرده‌اند.  
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: ساماندهی خودروهای شخصی و کاروان‌های خودجوش نیز با طرح شهید باقری نامگذاری شده است.  
 
وی اظهار داشت: همچنین طرح هدایت و مشاوره در راستای اطلاع رسانی به زائران در خوزستان را ترتیب داده‌ایم که خادمین راهیان نور با نقشه‌هایی در دست مردم را هدایت خواهند کرد.  

سرهنگ ادیبی تصریح کرد: ۲۰ اسفندماه به عنوان روز ملی راهیان نور ثبت شده و همایش ملی راهیان نور در استان خوزستان برگزار می‌شود.  
 
وی افزود: راهیان نور محلی برای آموزش کادر انقلاب اسلامی آشنایی جوانان با حماسه و شخصیت‌های بی‌نظیر دفاع مقدس است که درس‌های بسیاری به مردم ما داده است و امسال براساس تاکیدات مقام معظم رهبری سیاست‌های مختلفی را در این باره در نظر گرفته‌ایم که برنامه‌ها براساس آن تنظیم شده است.  
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: شعار امسال راهیان نور ما ایستاده‌ایم است که نگرشی براساس نگاه ملت ایران را امسال در راهیان نور پیش بینی کرده‌ایم.  
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: دبیر ، ستاد ، راهیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.