سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تولید و اشتغال رشته پوشاک در استان البرز

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز طرح تولید و اشتغال در رشته‌های پوشاک و سنگ‌های قیمتی را از طرح‌های در حال اجرا در استان عنوان کرد.

 حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح جدید آموزش با عنوان آموزش، تولید، ‌بازاریابی و فروش فعالیتی در راستای ایجاد اشتغال در کشور است.
 
وی افزود: در راستای اجرای طرح مذکور در حال حاضر طرح تولید و اشتغال در رشته‌های پوشاک و سنگ‌های قیمتی در سطح استان در حال اجرا است.
 
عزیزی در ادامه با تأکید بر اینکه راه‌حل واقعی به منظور رفع معضل بیکاری مهارت آموزی و توانمندسازی در افراد است تصریح کرد: با شرکت افراد در دوره‌‌های مهارتی کاربردی که از سوی مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای ارایه می‌شود افراد پس از توانمندسازی به سرعت قادر به جذب در بازار کار خواهند بود و دغدغه‌ای از این لحاظ نخواهند داشت.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: فعالیت‌های آموزشی در شهرستان‌های این استان نیز به سرعت در حال پیگیری است به طوری که با پیگیری مسئولان ادارات کل این شهرستان‌ها امیدواریم در آینده‌ای کوتاه شاهد به بار نشستن تلاش‌های انجام شده و بهره‌مندی تمامی افراد از نعمت اشتغال و آموزش باشیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، تولید ، اشتغال ، پوشاک ، فروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.