سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور؛

آذربایجان شرقی و غربی برفی / ترافیک روان در تمامی محورهای کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بارش برف در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و ترافیک روان در کلیه محورها خبر داد.

 سرهنگ حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری سامانه‌های هوشمند ترافیکی شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری در سراسر کشور در حال حاظر کلیه جاده‌های کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی اعلام نشده است.
 
وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 
 
سرهنگ حمیدی با اشاره به محورهای مسدود تصریح کرد:  محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال کماکان به علت احتمال سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است و محور قم به گرمسار به علت انجام عملیات راهسازی مسدود است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک‌های درون شهری خاطرنشان کرد: با نزدیکی ایام عید نوروز ترافیک‌های درون شهری افزایش پیدا خواهد کرد که از هموطنان تقاضا داریم با استفاده از حمل و نقل عمومی به کاهش بار ترافیکی کمک کنند.
انتهای‌پیام/
برچسب ها: وضعیت ، جوی ، ترافیک ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.