سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف حامیان فتنه 88:

تصاویر صدا و سیما ساختگی نیست / ما در این دایره بسته در حال فریب خودمانیم + تصاویر

مواجه بی واسطه با حقیقت حضور پررنگ مردم در حمایت از انقلاب اسلامی و مقایسه آن با دایره بسته و کم شمار فتنه گران آن هم در فضای مجازی ،حامیان جریان فتنه را به اعتراف وا داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حضور پر شور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی از جمله سالروز پیروز شکوهمند آن همواره توسط رسانه‌های بیگانه با سانسور و تحریف مواجه بوده ، در این بین برخی از فعالین سیاسی که در حوادث تلخ سال 88 با اشتباهات فاحشی که در محسبات خود داشته اند، در حلقه بسته خود گرفتارند که این گونه مشاهدات عینی آنان را به اعتراف در این خصوص وا می‌دارد.

ع.ا فعال اصلاح طلب و از فعالان ستاد میرحسین موسوی یکی از حامیان فتنه 88 از جمله همین افراد بوده است . وی که به جرائمی چون اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام در مراجع قضایی محکوم شده است اما  پس از مشاهدات عینی خود از حضور پرشور مردم در پاسداشت حماست 22 بهمن زبان به اعتراف گشوده است .



خانم ع.ا با انتشار از تصاویر حضورش در راهپیمایی 22 بهمن در فیس بوک با اعتراف به اشتباه فاحش محسباتی اش از میزان حمایت مردم از انقلاب اسلامی و تلاش عبث حامیان فتنه در دایره بسته هم محفلی های خود  خطاب به ایشان می نویسد :”
 
بايد اعتراف كنم كه من تا ديروز فكر ميكردم صحنه هاي راهپيمايي و مصاحبه هايي كه از صدا و سيما پخش ميشه ساختگي هستند.اما من ديروز با خيل عظيمي از اين مردم مواجه شدم! ديروز تمام معادلات ذهني من به هم ريخت...
متأسفانه خودمون رو محدود كرديم به همين ليست حداكثر پنج هزار نفري فيس بوك و دائم استاتوس هاي دوستان همفكر خودمون رو لايك ميزنيم....
چرا بايد خودمون رو فريب بديم؟ من ديروز دوشادوش مردمي تا ميدون آزادي پياده روي كردم كه به عشق سانديس نيومده بودن!
به خودمون بيايم! حقيقت جامعه ما هيچ ربطي به فيس بوك نداره! اينجا يه عالمِ ديگه ست
 

اما این اعترافات صادقانه که بر اساس حقیقت حضور پرشور مردمی اظهار شده با حمایت برخی از همفکرانش مواجه شده  که  در زیر آن را می خوانید : 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.