سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هر 2 ماه یک استعفا برای شورا پسندیده نیست/به خاطر احترام به رای مردم پیشنهاد وزیر ورزش را رد کردم

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به استعفای احمد دنیامالی از شورا گفت: اینکه هر 2 یا 3 ماه شاهد یک استعفا در شورا باشیم پسندیده نیست.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به استعفای چند روز گذشته احمد دنیامالی گفت: با خروج اعضای شورا به شدت مخالف هستم و این اقدام اعضا را به هیچ عنوان پسندیده نمی‌دانم چراکه زمانی که تصمیمی گرفته می‌شود برای خدمت در این جایگاه باید به رای مردم احترام گذاشته شود. 
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: اعضا شورای هر کدام با خواست مردم خود و با هزینه‌های گزاف از سوی خود و با هزینه نظام وارد این پارلمان شدند و حداقل توقع مردم از نمایندگان احترام به رای آنان است که وظیفه تک تک اعضای شورا خواهد بود.

 وی با اشاره به گذشت عمر کوتاه 6 ماهه از شورای چهارم تصریح کرد: هنوز 6 ماه از عمر شورا نمی‌گذرد و علیرغم تجربه خوب این مدت اما برازنده شورا نیست که ما هر 2 ماه یا 3 ماه شاهد استعفای یکی از اعضا باشیم که این موضوع نیز باعث می‌شود که افراد جدید و کم تجربه وارد شوند و تا مجدد این افراد با نحوه کار آشنا بشوند زمان خواهد برد و قطعا این موضوع در روند کار شورا مشکل ایجاد خواهد شد.
 
قناعتی در ادامه بیان داشت: بیش از این با استعفای سلطانی فر هم مخالفت و اعتراض خود را اعلام کردیم اما در نهایت با وساطت برخی اعضا و به دلیل تعامل با دولت با آن موافق کردیم.
 
وی افزود: به نظر من زمانی که به دنیامالی گفته شد ریاست فدراسیون شغل دوم محسوب می‌شود وی نباید بر آن اصرار می‌کرد و من نیز پیش از این علیرغم پیشنهاد وزیر ورزش برای ریاست فدراسیون بدنسازی و با وجود جلسات متعددی که ایشان با من داشتند و ابراز تمایل برای حضور در این جایگاه را تنها به دلیل احترام به رای مردم و عقیده‌ای که برای کار در شورا داشتم این پیشنهاد را رد کردم.
 
قناعتی خاطرنشان کرد: شورا با استعفای دنیامالی قطعا مخالفت خواهد کرد و شورا به تجربه وی در زمینه مسائل شهری نیاز خواهد داشت که یا با صرف نظر خود ایشان و یا با مخالفت اعضا از خروج این عضو جلوگیری خواهیم کرد.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: شورا ، دنیامالی ، استعفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.