سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

قزوين رتبه نخست ورزش را بين استان هاي همطراز به خود اختصاص داده است

مديرکل امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان گفت: قزوين در بين استان هاي همطراز خود رتبه نخست حوزه ورزش را بدست آورده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

ˈايرج رحمانيˈديروز  در آيين معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوين افزود: کسب اين عنوان نشان از ظرفيت هاي بالا و قابل توجه در ورزش اين استان را مي رساند.

وي با بيان اينکه قزوين از پيشينه پرافتخاري در ورزش قهرماني و همگاني برخوردار است، اضافه کرد: در حوزه مسايل فرهنگي و امور جوانان نيز کارهاي فاخر و شايسته اي در اين استان به انجام رسيده است.

اين مسوول، با بيان اينکه ورزش قزوين از دهه 40 افتخار کسب نشان المپيک را داشته است، اظهار کرد: اين در حالي است که بسياري از استان هاي بزرگ و مطرح کشور هنوز به اين افتخار نايل نشده اند.

رحماني، با اشاره به کسب نشان برنز المپيک لندن توسط احسان لشگري کشتي گير قزويني، اظهار اميدواري کرد در المپيک آينده نيز ورزش قزوين از مدال هاي کاروان ورزشي کشورمان از اين بازي ها سهم داشته باشد.

مديرکل امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان اظهار اميدواري کرد؛ با بهره گيري از همه ظرفيت ها، ورزش قزوين بتواند به جايگاه بهتري از موقعيت فعلي خود دست پيدا کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوين نيز در اين نشست با قدرداني از تلاش هاي مديرکل پيشين، بر همدلي و انسجام و پايبندي به قانون بين کارکنان و فعالين حوزه ورزش تاکيد کرد و گفت: بايد بتوانيم با استفاده از تمام توان خود و بهره گيري از ظرفيت هاي مختلف شاهد تداوم موفقيت هاي ورزش استان قزوين باشيم.

ˈارسلان حسينيˈ خدمت به جامعه ورزش را افتخار دانست و گفت: بايد شرايطي را فراهم کنيم تا به بهترين شکل پاسخگوي نيازها و مطالبات جوانان و ورزشکاران باشيم./

 

برچسب ها: قزوین ، رتبه نخست ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.