سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو؛

رضایی به مدال نقره رسید/نوار پیروزی‌های باروز آمریکایی پاره شد

در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشار دوغو ترکیه مرتضی رضایی قلعه آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم منتخب کشتی آزاد ایران به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضایی که عصر دیروز در دور های اول دوم به ترتیب با نتایج 8 بر 3 و 12 بر 2 بر کشتی گیرانی از ترکیه و مغولستان غلبه کرده بود در دور سوم مقابل ارترک پولاد دیگر کشتی گیر کشور میزبان با ضربه فنی به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

رضایی در مرحله نیمه نهایی مقابل رمضان گارگی از ترکیه با نتیجه 11 بر 6 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد، اما در دیدار نهایی در یک مسابقه نیز و در حالی که می توانست پیروز مبارزه باشد مقابل نیکولاس مارابل دارنده مدال های طلا وبرنز پان آمریکن با نتیجه 3 بر 4 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

از نکات قابل توجه این مسابقات پیروزی مارابل در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 4 مقابل جردن باروز دارنده مدال های طلای المپیک و جهان بود که با توجه به این برتری نوار 69 پیروزی متوالی باروز پاره شد.

مصطفی قیاسی دیگر نماینده کشورمان در وزن 74 کیلوگرم که دور نخست مقابل حریف تونسی به برتری دست یافته بود در دور دوم مقابل سوهوسکو تاکاتانی از ژاپن در دیداری نزدیک با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن 29 کشتی گیر به روی تشک رفتند.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو از صبح امروز(شنبه) در سالن ورزشی احمد کومرت شهر استانبول ترکیه آغاز شد و تیم منتخب ایران در چهار وزن نخست تنها دو نماینده در این مسابقات داشت.کشتی گیران کشورهای ایران، روسیه، آمریکا، مغولستان، ژاپن، فنلاند، قرقیزستان، لهستان، ایتالیا، جمهوری مقدونیه، تاجیکستان، تونس، قزاقستان، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه در این رقابت ها حضور دارند.

رقابت های چهار وزن دوم فردا(یکشنبه) برگزار می شود و شش نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود می روند که اسامی آنها به شرح زیر است:

70 كيلوگرم: پيمان ياراحمدي (لرستان)
86 كيلوگرم: جلال زمان (مازندران) محمد جواد ابراهیمی (مازندران) عليرضا كريمي (البرز)
125 كيلوگرم: کمیل قاسمی (مازندران) عبداله قمي (مازندران)


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.