سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

26 بهمن ماه؛

بیمارستان حضرت علی اصغر میزبان روز جهانی "سرطان کودکان"

امروز به مناسبت روز جهانی" سرطان خون کودکان"، مراسم جشنی با حضور کودکان سرطانی و مسئولین بیمارستان در مرکز فوق تخصصی حضرت علی اصغر برگزار شد.

الهام طلاچیان، رئیس بیمارستان فوق تخصصی حضرت علی اصغر در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در درمان کودکان سرطانی نباید فقط به بعد جسمانی توجه شود بلکه ابعاد روانی، در این گروه سنی و تشخیص خاصی که اسمش هم نگران کننده است، اهمیت دارد.

وی گفت: به موازات دارو درمانی، هدف این است که با کمک گرفتن از اساتید روانپزشکی کودکان، از ابتدای تشخیص تا پایان درمان، به نیازهای عاطفی بچه‌ها و خانواده‌ها نیز توجه شود. حتی گاهی از موارد درمان شده نیز دعوت می‌شود تا بچه‌ها نمونه‌های موفق درمان را نیز ببینند و فکر نکنند که در آخر، در اثر این بیماری از دنیا می‌روند.

طلاچیان افزود: هدف از برگزاری چنین جشن‌هایی در بیمارستان، شاد کردن بچه‌ها، تقویت روحیه و القای آرامش به کودکان است و امیدواریم که در روند بهبودی بیماران نیز تاثیر گذار باشد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی حضرت علی اصغر تصریح کرد: این مرکز یک بیمارستان دانشگاهی است و تعرفه‌ها نیز دولتی هستند و ما خودمان باید چرخ بیمارستان را بچرخانیم. از این رو از کمک‌های خیرین استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.