سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیری: کشتی تهران باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد/برای کسب شهرت قبول مسئولیت نکردم

سرپرست جدید هیأت کشتی استان تهران معتقد است کشتی پایتخت با پتانسیل‌هایی فراوانی که دارد در جایگاه واقعی خود قرار ندارد.

عبداله عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کشتی تهران در گذشته کارنامه روشن و قابل قبولی داشته که متأسفانه در سال‌های اخیر روند نزولی محسوسی داشته است.

وی ادامه داد: نمی خواهم بگویم مسئولان قبلی هیأت کشتی استان تهران کم کاری داشتند و یا توانمند نبودند اما معتقدم آنها از ظرفیت های موجود به درستی استفاده نکردند.

عزیزی تصریح کرد: کشتی تهران همواره در رده های سنی مختلف بهترین عناوین را کسب می کرد و اکثر ملی پوشان تیم ملی را این نفرات تشکیل می دانند  اما امروز با نگاهی گذرا متوجه خواهید شد که کشتی در پایتخت چقدر افت داشته است.

رئیس سابق هیأت کشتی استان کردستان اضافه کرد: در هرصورت باید گذشته ها را فراموش کرد و به فکر حال و آینده بود، من مطمئن هستم اگر با یک برنامه ریزی مدون و منظم پیش رویم بار دیگر شاهد موفقیت های چشم گیر کشتی استان تهران خواهیم بود و این امر فقط و فقط با تلاش،همدلی و دلسوزی مسئولین ورزشی استان و کمک علاقمندان به کشتی محقق خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با چه هدفی مسئولیت هیأت استان تهران را پذیرفته است گفت: به هیچ عنوان برای کسب شهرت قبول مسئولیت نکردم،از من خواسته شد در خدمت کشتی تهران باشم و من نیز از آنجا که هر کجا باشم خود را خادم کشتی می دانم قبول کردم گوشه ای از کار را بگیرم و امیدورام در نهایت شرمنده کشتی دوستان تهرانی نشوم.

عزیزی در خاتمه عنوان کرد: در اولین گام قصد دارم روسأی هیأت های شهرستانهای توابع استان را دور هم جمع کنم تا ببینم آنها چقدر علاقمند به خدمت در کشتی هستند و سپس همه با هم با برنامه ریزی مشخص برای موفقیت این رشته در استان تهران با قدرت تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عزیزی ، کشتی ، سرپرست ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.