سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانیان: شرایط همه تیم‌های مدعی قهرمانی یکسان است

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: پنج تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و هر پنج تیم از شرایط یکسان و امتیازات تقریبا مشابهی برخوردار هستند و نمی‌توان از هم‌اکنون قهرمان لیگ 27 را پیش بینی کرد.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی مقابل فولاد اظهار داشت: نفت تهران شرایط مطلوبی دارد و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ بازی حساسی است بین تیم دوم و سوم جدول، بازی سختی باید مقابل یکدیگر انجام داده و این شرایط سخت را اداره کنند.

سرپرست باشگاه نفت تهران در مورد داشتن مصدوم و محروم بیان کرد: خوشبختانه در این بازی مقابل فولاد محرومی نداریم و تنها مصدوم تیم نفت امیری است.

ایرانیان در مورد بازی‌های باقیمانده لیگ 27 بیان داشت: امتیازها نزدیک به هم می‌باشد و پنج تیم در کورس قهرمانی هستند و نمی‌توان ازهم‌اکنون قهرمان را پیش‌بینی کرد از بین این پنج تیم اگر بخواهیم قهرمان را پیش‌بینی کنیم کار مشکلی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نفت تهران با تمام قوا به مقابله با فولاد خوزستان خواهد رفت تا بتواند گام بزرگی برای کسب سهمیه آسیا بردارد در لیگ‌های گذشته معمولا یک فینال برای کسب قهرمانی لیگ برتر بود اما در این لیگ چهار بازی پیش روی نفت است تا رسیدن به صدر جدول و باید در هر چهار بازی با تمرکز به زمین برویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.