سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بشارالجعفری:

پیش ازتوافق درباره تروریسم درباره دیگر مسایل مذاکره نمی‌کنیم

بشارالجعفری ، مذاکره کننده ارشد در مذاکرات ژنو و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اظهار داشت : پیش ازتوافق درباره تروریسم درباره دیگر مسایل مذاکره نمی‌کنیم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ؛  هیات دولت سوریه در مذاکرات ژنو تاکید کرد اشاره ضمنی آمریکا به احتمال اقدام نظامی علیه سوریه، هیات ائتلاف مخالفان را به لجبازی و به شکست کشاندن این دوره از مذاکرات تشویق کرد.

 با بیان اینکه دمشق هیچ پیش‌شرطی برای آغاز دور سوم مذاکرات صلح ژنو ندارد، آمریکا و اسرائیل را به تلاش برای ناکام گذاشتن روند سیاسی سوریه متهم کرد.

دمشق هیچ شرطی برای شرکت در دور سوم مذاکرات ندارد و ما به هیچ یک از بندهای جدول کاری که ارائه شده اعتراضی نداریم، اما نمی‌خواهیم که یکی از این بندها بر دیگری مقدم دانسته شود و خواهان بررسی تک‌تک بندها هستیم. ما با جدول کاری که اخضر الابراهیمی، فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه ارائه کرده، توافق کردیم.

الجعفری ادامه داد: هیات دولت سوریه از همان آغاز جلسه روز شنبه با پیش‌نویس جدول کاری که الابراهیمی پیشنهاد داد، موافقت کرده و به نظر می‌رسد که موافقت ما باعث خشم و نارضایتی طرف دیگر شد که تلاش می‌کند تفسیرهای خاص خود را درباره جدول کاری الابراهیمی ارائه دهد.

انتهای پیام /
برچسب ها: تروریسم ، توافق ، مذاکره ، جعفری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.