سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

پایان رقابت های جودو گرامیداشت جام فجر مازندران با قهرمانی تیم نور

رقابت های جودو گرامیداشت جام فجر مازندران که با حضور 60 ورزشکار از شهرهای استان در بهشهر جریان داشت ، با قهرمانی تیم نور به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، پس از قهرمانی تیم نور در این مسابقات که امروز جمعه به پایان رسید ، تیم های بهشهر و نکا عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند .

در وزن 60 کیلوگرم این مسابقات ، ˈ مصطفی احمدی ˈ از بهشهر به مقام قهرمانی رسید ، ˈ مجتبی حبیبی ˈ از نور دوم شد و ˈ مهران لطف آبادی ˈ از نکا در جایگاه سوم قرار گرفت .

در وزن 66 کیلوگرم ، ˈ میلاد الله قلی ˈ قهرمان شد ، ˈ علی اکبر حسن پور ˈ به مقام نایب قهرمانی رسید و ˈ آرمان صیامیان ˈ از بهشهر به مقام سوم دست یافت .

در وزن 73 کیلوگرم ، ˈ اصغر ابراهیم پور ˈ موفق به برتری در دیدار نهایی مقابل ˈ محمد امیرخانلو ˈ از گلوگاه شد . در این وزن ˈ جابر بابانیا ˈ از آمل سوم شد .

در وزن 81 کیلوگرم ، ˈ هانی سالار ˈ به مقام اول دست یافت ، ˈ ابوالفضل خطی ˈ از بهشهر نایب قهرمان شد و ˈ اکیر خادملو ˈ از گلوگاه جایگاه سوم را به خود اختصاص داد .

در وزن 90 کیلوگرم ˈ احمد حسن پور ˈ از نکا ، ˈ مهدی نصیریان ˈ از نور و ˈ سیدمجتبی پیغون ˈ از بهشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند .

در وزن 100 کیلوگرم این مسابقات ، ˈ علی رضا شهریاری ˈ از بهشهر قهرمان شد ، ˈ پویا عنیانی ˈ از نور دوم شد و ˈ محمدعلی پیغون ˈ از بهشهر به مقام سوم رسید .

در وزن بیشتر از 100 کیلوگرم این مسابقات ،ˈ محمد حسین دهقان ˈ از نور اول شد ، ˈ محمدجمال کلبادی نژاد ˈ از بهشهر دوم شد و ˈ علی زکیان ˈ از گلوگاه به قرار گرفتن در رده سوم اکتفا کرد./ش

برچسب ها: جودو ، جام ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.