سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفساریه از مجلس برای ماندن دنیامالی در شورا/ صابری این هفته سوگند یاد می کند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر سازمان بازرسی همچنان عضویت در شورای شهر تهران را شغل محسوب کند از مجلس در این رابطه استفساریه می گیریم.


رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر سازمان بازرسی همچنان عضویت در شورای شهر تهران را شغل محسوب کند از مجلس در این رابطه استفساریه می گیریم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،پرویز سروری در گفتگو با  مهر با اشاره به مخالفت اعضای شورا با استعفای احمد دنیامالی از شورای شهر تهران گفت: احتمالا این مشکل در رایزنی با سازمان بازرسی قابل حل است. ما از معاونت حقوقی مجلس در این رابطه استعلام گرفته ایم که اداره قوانین مجلس پاسخ داد "عضویت در شورای شهر شغل محسوب نمی شود"، اما اگر با سازمان بازرسی به نتیجه نرسیدیم از مجلس استفساریه می گیریم تا موضوع را به نتیجه برسانیم.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیتها و توانایی های دنیامالی در حوزه مدیریت شهری تلاش می کنیم این مشکل را از طریق مجلس و سازمان بازرسی حل کنیم.

حضور دنیا مالی موثر تر از افراد بی تجربه است

سروری در پاسخ به این پرسش که آیا حضور همزمان در فدراسیون و ریاست کمیسیون عمران شورا مشکلی در انجام فعالیتهای دنیا مالی در شورا ایجاد نمی کند، گفت: بسیاری از اعضای شورای شهر تهران مسئولیتهای دیگری هم دارند که می تواند در راستای هم باشد. شورای شهر تهران مجموعه ای از نیازهای مختلف شهری است. حتما حضور دنیامالی با سوابق و تجاربی که در خصوص برنامه ریزی مدیریت شهری دارند از فردی که نه سابقه و نه تحصیلات این حوزه را دارد موثرتر است و امید داریم وی با استفاده از مدیران توانمند در فدراسیون قایقرانی موضوعات شورا را در اولویت کاری خود قرار داده و حداقل وقت را در فدراسیون بگذارند.

روال اداری حضور صابری در شورا انجام شد

وی با اشاره به حضور علی صابری به عنوان جایگزین سلطانی فر در شورای شهر تهران گفت: روال قانونی و اداری در فرمانداری انجام شده است و این هفته مراسم ادای سوگند صابری در شورا انجام می شود. 
برچسب ها: استفساریه ، مجلس ، سروری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.